این ویژگی جدید تیم‌های مایکروسافت می‌تواند مانع از انجام یک اشتباه تماس ویدیویی پایان شغلی شود

این ویژگی جدید تیم‌های مایکروسافت می‌تواند مانع از انجام یک اشتباه تماس ویدیویی پایان شغلی شود

بی‌صدا یا بی‌صدا نگه‌داشتن میکروفون در یک تیم های مایکروسافت به لطف به‌روزرسانی جدید، تماس می‌تواند به زودی بسیار ساده‌تر شود – اما ممکن است لازم باشد از نحوه استفاده از آن بسیار مراقب باشید.

را کنفرانس ویدیویی پلتفرم فاش کرده است که در حال کار بر روی یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد صدای خود را به سادگی با کلیک بر روی نماد میکروفون در نوار وظیفه ویندوز قطع و وصل کنند.

از نظر تئوری، این امر می‌تواند اطمینان از اینکه میکروفون شما به طور تصادفی روشن نمی‌شود را آسان‌تر می‌کند – اما وجود چنین کنترل‌هایی در چنین مکان واضحی ممکن است کاربران را در معرض خطر کلیک تصادفی قرار دهد.

میکروفون تیم های مایکروسافت را قطع و وصل کنید

مایکروسافت می‌گوید که کاربران می‌توانند با انتخاب نماد میکروفون در نوار وظیفه یا با فشار دادن کلید لوگوی ویندوز + Alt + K برای قطع یا بی‌صدا کردن، صدای خود را از یک جلسه کنترل کنند.

در مدخل خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت ۳۶۵این ویژگی که به عنوان “کنترل وضعیت میکروفون خود در طول جلسات” توصیف شده است، تنها در تجربه جدید Teams for Windows در دسترس است که در حال حاضر فقط برای کاربران دسکتاپ در ویندوز ارائه می شود.

تیم مایکروسافت اخیراً مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌ها را فاش کرده است زیرا به نظر می‌رسد این پلتفرم برای مشتریان در همه جا بصری و مفید باقی بماند.

این شامل یک ارتقاء بزرگ هوش مصنوعی به لطف Microsoft Copilotکه تعدادی از ویژگی های جدید را تقویت می کند، از جمله توانایی نه تنها قادر به خلاصه کردن و نوشتن یادداشت های جلسه – بلکه همچنین آنها را با استفاده از پلت فرم مایکروسافت وایت برد این شرکت ترسیم می کند.

Copilot همچنان می تواند در طول جلسه یادداشت برداری کند، قبل از ایجاد و اشتراک گذاری خلاصه با کاربران در پایان – با “یادداشت های مشارکتی” جدید به طور خودکار یادداشت های زنده را به طوری که کاربران بتوانند روی جلسه تمرکز کنند.

در خارج از یک جلسه، Copilot همچنین می‌تواند به سرعت مکالمات گذشته را در کانال تیم‌های مایکروسافت خلاصه کند، به این معنی که کاربران مجبور نخواهند بود در میان مجموعه‌ای از پیام‌های گذشته سفر کنند.

همچنین به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کادر جدید نوشتن Copilot پیام‌ها را در چت و کانال‌های تیم خود بنویسند و به هوش مصنوعی مولد اجازه می‌دهد تا آهنگ و طول پیام‌ها را قبل از ارسال تغییر دهد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/thank-goodness-this-new-microsoft-teams-feature-might-save-you-from-making-an-incredibly-embarassing-mistake

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *