این ویژگی های جدید پیکسل ۹ را بسیار جذاب خواهد کرد

از اوایل امسال هیچ کمبودی وجود نداشته است پیکسل ۹ درز و شایعات ما اکنون رسماً در اواسط ماه آوریل هستیم و به نظر می رسد هیچ توقفی در چشم نیست. در آخر هفته، گزارش جدیدی منتشر شد که ادعا می‌کند گوگل سری پیکسل ۹ آینده را به یک مودم جدید اگزینوس مجهز می‌کند و همچنین اتصال ماهواره‌ای را به دستگاه‌های جدید خواهد آورد.

اکنون، اتصال ماهواره‌ای برای تلفن‌های پیکسل قبلاً دیده شده و مورد بحث قرار گرفته است. اگر به خاطر بیاوری، SOS ماهواره ای یک ویژگی واقعی است که توسط Google ساخته شده است، ویژگی که امیدواریم در کنفرانس Google I/O ماه آینده جزئیات آن را ببینیم. طبیعتاً، سخت‌افزار نیاز به پشتیبانی از چنین چیزی دارد، و به تفصیل گفته می‌شود که پشتیبانی از ۳GPP Release 17 (اتصال ماهواره‌ای) نه تنها برای پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو، بلکه برای پیکسل فولد ۲ جدید نیز وجود دارد.

این ویژگی های جدید پیکسل ۹ را بسیار جذاب خواهد کرد

برای مودم جدید، گزارش شده است که یک اگزینوس ۵۴۰۰ همراه با تانسور G4. هیچ مشخصات واقعی ارائه نشده است، اما مانند هر سیلیکونی جدید این روزها، امید این است که این سیلیکون سریعتر و کارآمدتر از قبل باشد. تلفن‌های پیکسل در طول سال‌ها با مشکلات مودم مواجه بوده‌اند، بنابراین مشتریان برای تجربه مطمئن‌تر از مؤلفه تولید شده توسط سامسونگ دست به دست می‌شوند.

اگر مجموعه پیکسل ۹ همان چیزی است که منتظر آن هستید، باید در مورد آنچه که آنها در ماه های آینده ارائه خواهند کرد بیشتر بیاموزیم. Google I/O امسال باید یک رویداد بسیار هیجان انگیز باشد.

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/15/report-new-exynos-modem-for-pixel-9-lineup-plus-satellite-connectivity/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *