این کابین پاپ آپ برای ماشین شما فقط ۲۸۰ دلار است

TL;DR: از ۲۰ نوامبر، این را دریافت کنید کمپر پاپ آپ Carsule فقط با ۲۷۹٫۹۷ دلار — این ۱۰۰ دلار تخفیف است.


رفتن به جاده باز و لذت بردن از فضای باز در طول یک سفر کمپینگ می تواند یک ماجراجویی نهایی باشد. با این حال، زمانی که فضای زندگی بیشتری برای استراحت در پایان یک پیاده روی طولانی، سفر با کایاک، یا بعد از ظهر برای کاوش در یک شهر جدید داشته باشید، کار را آسان‌تر می‌کند. برای افزودن چند منظوره به تجهیزات خود، ممکن است بخواهید نگاهی دقیق تر به کابین پاپ آپ Carsule برای ماشین خود بیندازید. قبل از جمعه سیاه، فقط با قیمت ۲۷۹٫۹۷ دلار (حدود ۳۷۹ دلار) تا ۲۷ نوامبر به فروش می رسد.

Carsule یک راه راحت برای افزودن فضایی از نوع اتاق نشیمن به چیدمان فضای باز است. این کابین مکعب مانند به راحتی بالا می آید و به هر خودرو یا SUV با درب عقب رو به بالا متصل می شود. ارتفاع آن ۶٫۵ فوت است و در هنگام طوفان باران فضای زیادی برای ایستادن باقی می گذارد.

این کابین به گونه ای طراحی شده است که در برابر عناصر مقاومت کند. ویژگی دارد کفپوش ضد آب، پوشش UV و پنجره های دو لایه. از جنبه راحتی، فرش نمدی، خطوط کششی سقف که به عنوان مکانی برای آویزان کردن چراغ ها و سایر لوازم جانبی و پشه بند عمل می کند، وجود دارد. همچنین دارای یک راه‌اندازی آسان پاپ‌آپ است و به‌خوبی در کیفی ذخیره می‌شود که می‌توان آن را بدون اشغال فضای زیادی در ماشین شما قرار داد.

این می تواند یک هدیه متفکرانه برای شخصی در لیست خرید شما باشد که عاشق فضای باز است و می تواند برای سال های آینده مفید باشد.

را بردارید کابین پاپ آپ Carsule برای ماشین شما در حالی که با قیمت انحصاری ۲۷۹٫۹۷ دلار (حدود ۳۷۹ دلار) – به اضافه حمل و نقل رایگان – تا ۲۷ نوامبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT در فروش است.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
بیرون از خانه

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-20-carsule-popup-cabin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *