این کاسیو جی شاک پاره شده ممکن است سخت ترین ساعت هوشمند ساخته شده باشد

به طور معمول، وقتی به یک ساعت هوشمند فکر می کنید، چیزی شبیه آن را تصور می کنید اپل واچ. با این حال، کاسیو با رنجمن G-Shock جدید خود در مسیری کاملاً متفاوت حرکت می کند. پوشیدنی.

در زمان عرضه دو مدل وجود خواهد داشت: Rangeman GPR-H1000-1 و GPR-H1000-9. هر دو از یک “رزین زیستی” با محافظ‌های فلزی پیچیده در اطراف صفحه ساعت ساخته شده‌اند. اینها از قسمت‌های ظریف‌تر ساعت هوشمند مانند دکمه کنترل اصلی، سنسورها و آنتن GPS در برابر ضربه محافظت می‌کنند. خود دکمه ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده و “مجهز به اتصالات واشر” برای جلوگیری از آلودگی هایی مانند گل یا گرد و غبار از ورود به سیستم است. کاسیو به طور خاص دوتایی Rangeman را برای علاقه مندان یا ورزشکاران در فضای باز طراحی کرد که به دنبال یک دستیار مچ دست نیست که از بین برود در مواجهه با ماجراجویی

این کاسیو جی شاک پاره شده ممکن است سخت ترین ساعت هوشمند ساخته شده باشد

(اعتبار تصویر: Casio)

سخت افزار داخلی

در داخل هر دستگاه یک سری حسگر وجود دارد که عملکردهای بدن شما را ردیابی می کند. این می تواند ضربان قلب شما را از طریق سنسور نوری ضربان قلب کنترل کند. دارای شتاب سنج برای آنالیز حرکات و ژیروسکوپ برای شنا می باشد. طبق گفته کاسیو، آخرین حسگر می‌تواند تعداد دفعاتی که در استخر شنا کرده‌اید را دنبال و ردیابی کند.

علاوه بر این، سری Rangeman دارای عملکرد GPS قوی است. نه تنها دارای قطب نما است، بلکه دارای دماسنج، ارتفاع سنج و فشارسنج است تا شما را از تغییرات محیط مطلع کند. داشتن ارتفاع سنج و فشارسنج ممکن است برای برخی بیش از حد به نظر برسد، اما آنها برای ۹ فعالیت پشتیبانی شده توسط ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده اند.

این فعالیت‌ها شامل دوچرخه‌سواری، دویدن در مسیر، شنا در آب‌های آزاد و ورزش‌های بدنسازی است، اگر تصمیم دارید برای یک بار هم که شده در داخل خانه ورزش کنید. با توجه به موضوع آب آزاد ، پوشیدنی ها از یک نمودار جزر و مد به شما اجازه می دهد تا بدانید که جزر و مد زیاد یا کم خواهد بود ، بنابراین می توانید “از ورزش های آبی بیشترین بهره را ببرید”.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به ابزارهای تجزیه و تحلیل اشاره کرد که نشان می دهد چه مقدار کرنش را روی بدن خود قرار می دهید ، ابزارهای خودمدیریتی برای اندازه گیری میزان بهبودی (یا ضعیف) و شارژ خورشیدی در دستگاه برای باتری.

آیا تفاوتی بین این دو مدل وجود دارد؟ ما هنوز نمی دانیم.

ما دستگاه ها را در کنار یکدیگر مقایسه کردیم و نتوانستیم تفاوت عمده ای بین این دو تشخیص دهیم. اندازه، وزن یکسان و ویژگی ها و سخت افزار یکسانی دارند. تنها چیزی که متفاوت است، تا جایی که می‌توانیم بگوییم، این است که GPRH-1000-1 سیاه است در حالی که GPRH-1000-9 زرد موزی روشن است. بنابراین ما با Casio تماس گرفتیم و پرسیدیم که آیا ساعت هوشمند چیزی منحصر به فرد برای خود دارد یا اینکه واقعاً فقط رنگ است. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

دسترسی

پوشیدنی‌های Rangeman G-Shock برای پیش‌سفارش در دسترس هستند وب سایت کاسیو با برچسب قیمت ۵۰۰ دلاری. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه رسمی ساعت های هوشمند وجود ندارد، اما سایت خبری Hypebeast بیان می کند که این دستگاه ها در ۱۹ ژانویه در ژاپن عرضه خواهند شد. بنابراین ما می توانیم تاریخ عرضه مشابهی را برای ایالات متحده ببینیم.

اگر به دنبال یک لباس پوشیدنی با تمایل ورزشی هستید که چندان مقاوم نباشد، فهرست TechRadar را بررسی کنید. بهترین ساعت های دویدن.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/this-ripped-casio-g-shock-might-be-the-toughest-smartwatch-ever-made

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *