این کریکات جوی اکسترا بهترین هدیه ای است که تا به حال به یک فرد حیله گر داده ام و بسته های آن برای جمعه سیاه فروخته شده است.

اگر کسی را می‌شناسید که حیله‌گر است و قبلاً ماشین کریکات ندارد، کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید و یک دستگاه بخرید. بسته نرم افزاری Cricut JoyXtra. من به تازگی برای یکی از افراد حیله گر که دوستشان دارم، یکی گرفتم و آن ها را کاملاً خوشحال کرده است که بهترین هدایا باید داشته باشند. Cricut JoyXtra نتایج حرفه ای را از دستگاهی به اندازه یک قرص نان تولید می کند و اولین فروش خوب خود را از زمان عرضه در ماه آگوست کسب کرده است.

من هنوز در حال کار بر روی بررسی Cricut JoyXtra خود هستم، اما در حال داشتن یک انفجار مطلق هستم و ویژگی هایی را که در Cricut Explore توانمندتر خود داشتم از دست نمی دهم. یک عالی نیز وجود دارد فروش Cricut Explore 3 Black Friday به قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار (از ۳۱۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است) اگر می خواهید سرگرمی خود را بیشتر کنید. درجه حرفه ای Cricut Venture نیز با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می رسدکه ۲۰۰ دلار کمتر از قیمت معمولی است، اما اگر به تازگی با Cricut شروع کرده اید، واقعاً باید یک بسته نرم افزاری Cricut Xtra را خریداری کنید تا هر ابزاری را که نیاز دارید به دست آورید.

تصویر ۱ از ۴

این کریکات جوی اکسترا بهترین هدیه ای است که تا به حال به یک فرد حیله گر داده ام و بسته های آن برای جمعه سیاه فروخته شده است.

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)
تصویر ۲ از ۴

کارت ها و کاردستی های ساخته شده با دستگاه Cricut JoyXtra

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)
تصویر ۳ از ۴

کارت ها و کاردستی های ساخته شده با دستگاه Cricut JoyXtra

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)
تصویر ۴ از ۴

کارت ها و کاردستی های ساخته شده با دستگاه Cricut JoyXtra

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

Cricut Joy Xtra بسیار جدید است، بنابراین این دستگاه به خودی خود در فروش نیست، اما هر بسته نرم افزاری با قیمتی همیشه پایین است، به خصوص اگر مستقیماً از کریکات خرید کنید. بسته به بسته ای که انتخاب می کنید، ابزار و مواد مناسب را برای ساخت برچسب، کارت تبریک یا تزئینات وینیل دریافت می کنید. شما در نهایت همه آنها را می خواهید، به من اعتماد کنید، زیرا Cricut یک سرگرمی اعتیاد آور با امکانات بی حد و حصر است.

مواد شخص ثالث زیادی وجود دارد که با ماشین‌های کریکات کار می‌کنند، اما در تجربه من، مواد با نام تجاری کریکات ارزش خرید در فروش را دارد. ماشین‌ها دقیقاً برای برش آن مواد کالیبره شده‌اند، بنابراین استفاده از آنها برای مبتدیان راحت‌تر است. وینیل و جوهر کریکات می توانند گرانتر از مارک های عمومی باشند، بنابراین خرید کنید فروشگاه آمازون را در جمعه سیاه کریکت کنید برای کسب تخفیف

معاملات جمعه سیاه در ماشین های کریکات:

Cricut JoyXtra Everything Bundle: بود ۲۸۲ دلار اکنون ۱۹۹ دلار در Cricut

۸۳ دلار صرفه جویی کنید: وقتی کریکات می‌خرید، به تمام ابزارهای موجود در اینجا نیاز خواهید داشت، و شروع کار با نمونه‌های وینیل عالی است. این بسته همه این موارد اضافی را با همان قیمت یک دستگاه به تنهایی در اختیار شما قرار می دهد و آنها را برای جمعه سیاه رایگان می کند. می‌توانید در آمازون نیز یک معامله پیدا کنید، اما به خوبی فروش خود کریکات نیست. این JoyXtra تنها چند ماه از عمر آن می گذرد، بنابراین فروش آن هنوز نادر است.

Cricut Explore 3: بود ۳۱۹ دلار اکنون ۲۴۹ دلار در آمازون

۷۰ دلار صرفه جویی کنید: این پایین ترین سطح در ماشین برش با توانمندتر Cricut، Cricut Explore 3 است. اگر می خواهید بیشتر از کاغذ و وینیل برش دهید، Cricut Explore 3 می تواند طیف وسیع تری از گزینه ها از جمله چوب پنبه، پارچه، و کارت ضخیم را مدیریت کند. . . بسته‌ها با قیمت‌های بسیار پایین نیز به فروش می‌رسند، بنابراین اگر در انتهای عمیق استخر کریکات شروع به کار می‌کنید، تمام ابزارهای مورد نیاز خود را بردارید.

Cricut Venture: 999 دلار بود اکنون ۷۹۹ دلار در آمازون

۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید: هنگامی که از صنایع دستی خانگی به لیگ حرفه ای فارغ التحصیل می شوید، ممکن است این معامله عالی جمعه سیاه را در نظر بگیرید که ۲۰۰ دلار از Cricut Venture، یک دستگاه برش با فرمت بزرگ که می تواند مجموعه ای از برگردان های تی شرت، گرافیک های دیواری، یا سایر Etsy را از بین ببرد، در نظر بگیرید. جاه طلبی با سهولت و سرعت. Cricut Venture از زمانی که در اوایل سال جاری عرضه شد هرگز در فروش قرار نگرفته است، بنابراین اگر منتظر کاهش قیمت بودید، اکنون می توانید ۲۰٪ تخفیف بگیرید.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!

معاملات بیشتر جمعه سیاه ایالات متحده

معاملات بیشتر جمعه سیاه بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/home/this-cricut-joy-xtra-is-the-best-gift-ive-ever-given-a-crafty-person-and-bundles-are-on-sale-for-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *