این گوشی پنل پشتی کاملاً شفاف دارد

فرانسیس وانگ، مدیرعامل ریلمی اروپا، با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، تصویری از گوشی هوشمند جدید شرکتش به‌اشتراک گذاشته است که از پنل پشتی شفاف بهره می‌برد. ظاهراً این دستگاه نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی ریلمی ۱۲ پرو پلاس خواهد بود و به‌زودی و در تعداد محدود دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

مدل اصلی ریلمی ۱۲ پرو پلاس هفته‌ی گذشته به‌همراه ریلمی ۱۲ پرو معرفی شد. این دو گوشی از نمایشگر خمیده‌ی ۶٫۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

قلب تپنده‌ی ریلمی ۱۲ پرو پلاس تراشه‌ی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است و درکنار آن ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. دوربین پشتی سه‌گانه‌ی این دستگاه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه‌برابری و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی است.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس استاندارد در سه نسخه عرضه می‌شود و قیمت گوشی در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳۶۰ دلار و در کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم ۴۱۰ دلار است. باید دید قیمت گوشی ریلمی با قاب پشتی شفاف چقدر خواهد بود.

باتوجه‌به مشخصات فنی و قیمت ریلمی ۱۲ پرو پلاس، این محصول می‌تواند به‌راحتی در فهرست بهترین گوشی میان رده قرار بگیرد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/416307-realme-12-pro-version-see-through-back/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *