این یکی از برنامه های تلویزیونی ۲۰۲۳ است که من کاملاً از آن متنفر بودم. در اینجا دلیل آن است

HBO

یکشنبه شب ساعت ۹ شب در شبکه HBO یکی از پرطرفدارترین نقاط تلویزیون است. این تایم فریم جایی است که HBO بهترین درام های خود را قرار می دهد. این نمایش ها معمولاً بیننده بالایی را به خود اختصاص می دهند و به عزیزان فصل جوایز تبدیل می شوند، به خصوص در امی. سوپرانوها، بازی تاج و تخت، جانشینی، خانه اژدها، نیلوفر سفیدو آخرین ما در ساعت ۹ شب پخش شد. چه زمانی بت HBO در ژوئن ۲۰۲۳، بخش ۹ شب را دریافت کرد، اساساً گفت: “این مهم است و شما باید آن را تماشا کنید.” با این حال، HBO درس ارزشمندی گرفت: هیچ تضمینی در زندگی وجود ندارد، حتی در ساعت ۹ شب یکشنبه شب.

تقریبا ۱ میلیون نفر برای قسمت اول کوک کردند از بت. توسط پایان فصل اول پنج قسمتی، بسیاری از بینندگان، از جمله من، به این نتیجه رسیدیم که تدروس برای یک عمر کافی است. HBO موافقت کرد و سریال را لغو کرد. کاهش رتبه‌بندی و هزینه‌های بالا برخی از دلایل لغو لغو بود. با این حال، استقبال منفی منتقدان و مخاطبان احتمالاً سرنوشت نمایش را مخدوش کرده است. بسیاری از انتقادات در مورد بت تضمین شده بود و برخی آن را بدترین نمایش سال می نامند. دیگران گفته اند که این است یکی از جنجالی ترین نمایش های تاریخ. مشکلات من با این نمایش ناشی از تصمیمات خلاقانه گیج کننده ای بود که توسط سام لوینسون و آبل تسفایه، با نام مستعار The Weeknd گرفته شد.

پیش فرض خوب اما اجرای وحشتناک

HBO

را لاگین رسمی از بت: “جوسلین یک بت پاپ است که تصمیم می گیرد عنوان خود را به عنوان جذاب ترین ستاره پاپ در ایالات متحده پس از لغو آخرین تور خود در پی یک حمله عصبی، پس بگیرد. او رابطه پیچیده ای را با تدروس، یک گورو خودیاری و رئیس گروه موسیقی پاپ آغاز می کند. یک فرقه معاصر.»

قسمت اول آن لاگ لاین در نیمه اول قسمت آزمایشی پخش می شود. جوسلین با بازی لیلی رز دپ در حال آماده شدن برای راه اندازی یک کامبک با یک تک آهنگ جدید است. گناهکار کلاس جهانی. جوسلین در حال تمرین رقص برای آهنگ، ژست گرفتن برای کاور آلبوم و صحبت با نویسنده Vanity Fair دیده می شود. بدون اینکه او بداند، تیم جوسلین – مدیران و تبلیغاتگران برای برچسب زدن به مدیران – در پشت صحنه کار می کنند تا به عکسی گرافیکی از او که در اینترنت به بیرون درز کرده پاسخی بدهند. با این حال، هیچ‌کس در تیم نمی‌خواهد به جوسلین بگوید، بنابراین آنها وانمود می‌کنند که با وجود کنترل آسیب، همه چیز درست است.

۳۰ دقیقه اول بهترین پخش تلویزیونی است بت. تماشای دوباره کنترل زندگی یک ستاره پاپ نمایش جالبی است. مشاهده اینکه چگونه یک تیم از مدیران و مدیران اجرایی می توانند یک مشتری آسیب پذیر را دستکاری کنند، فرض خوبی است. دپ با قاطعیت نقش جوسلین را بازی می‌کند و باعث می‌شود که او احساس کند یک ستاره پاپ قانونی است. متأسفانه، این آخرین لحظات خوب است بت زیرا تدرو (تسفایه) در نیمه دوم اپیزود وارد معارضه می شود و سریال تا پایان سریال به سمت رابطه آنها تغییر می کند. نمایشی درباره صنعت موسیقی نباید حول رابطه بین یک ستاره پاپ و یک رهبر فرقه بچرخد.

تسفایه با اجرای تدروس به دنبال چه چیزی بود، ناشناخته است. آیا تسفایه در شوخی بود؟ نمی دونم مشکل داره یک دقیقه، تدروس نقش این شخصیت مرموز و تاریک را بازی می‌کند که عاشق BDSM است، و سپس در لحظات دیگر، کارت‌بلانچ را به‌عنوان «cartay blanshay» تلفظ می‌کند و مانند یک بوفون ناامن عمل می‌کند. اجرای عجیبی است که مخاطب را بیشتر از پاسخ با سوال مواجه می کند.

بت به عنوان یک درام پرستیژ معرفی شد که می تواند به یک میله برق آسا در گفتمان عمومی تبدیل شود. این نمایش برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و نشان داد که قرار است جدی گرفته شود. با این حال، با سرازیر شدن استقبال منفی، تسفایه شروع به تغییر لحن خود کرد و گفت GQ که لحن های متعدد در سریال به طور هدفمند اضافه شده اند و این بت از طریق نمایش احساسات تماشاگران را «مسلط بر عروسک» می کرد. این شبیه یک منطقه چرخشی از Tesfaye بود، تلاش برای حفظ چهره و توضیح تصمیمات گیج کننده در پشت صحنه های گرافیکی سکس و چشم انداز طنز در صنعت موسیقی.

تعمیرات اساسی خلاقانه و تولید سنگی منجر به سقوط آن شد

HBO

امی سایمتس، خالق پشت سر تجربه دوست دختربرای تولید کارگردانی و اجرایی امضا کرد بت. تجربه دوست دخترمجموعه‌ای درباره یک دانشجوی حقوق که به عنوان یک اسکورت سطح بالا کار می‌کند، نقدهای تحسین برانگیزی را برای به تصویر کشیدن تمایلات جنسی و فمینیسم دریافت کرد، بنابراین سیمتس را وادار کرد تا آن موضوعات را به کار گیرد. بت خیلی حس کرد متأسفانه سایمتز از سریال خارج شد آوریل ۲۰۲۲. لوینسون به دلیل «تغییر جهت‌های خلاقانه» برای فیلم‌برداری مجدد بیشتر سریال به کار گرفته شد.

در مارس ۲۰۲۳، رولینگ استون در مورد یک مجموعه سمی و چگونگی گزارش شده است بت تبدیل به “پورن شکنجه جنسی” شد. در این گزارش آمده است که سایمتس تقریباً ۸۰ درصد از سریال را قبل از خروج به پایان رسانده است. تسفایه ظاهراً معتقد بود که نمایش بیش از حد به سمت “دیدگاه زنانه” می رود. با بیرون رفتن سایمتز، بت با افزایش صحنه‌های گرافیکی سکس و کاهش کمان رستگاری زنانه، تمرکز را به داستان عشق بین تدروس و جوسلین تغییر می‌دهد. در پاسخ به این گزارش، تسفایه یک صحنه حذف شده را توییت کرد از نمایشی که رولینگ استون را تحقیر کرد.

زمانی که تغییرات خلاقانه ذکر شده در مورد رولینگ استون به چالش کشیده شود، دشوار است بت به نقاط طرح دقیق تبدیل شد. با کنار هم قرار دادن دو و دو، سایمتز احتمالاً می خواست بیشتر بر استقلال و رستگاری جوسلین تمرکز کند تا رابطه اش با تدروس. نسخه سایمتز از بت نمایشی است که می خواستم ببینم متأسفانه هرگز این اتفاق نیفتاده و نخواهد شد. زمانی که مقاله رولینگ استون منتشر شد، بت هرگز نتوانست بهبود یابد

یک شکست جذاب

HBO

بت یک شکست جذاب است من تمایل دارم به سازندگانی احترام بگذارم که نوسانات بزرگی را انجام می دهند که با نتایج متفاوتی روبرو می شود. در همان مقاله GQ که در بالا ذکر شد، تسفایه برجسته کرد پل ورهوفن و غریزه اولیه به عنوان مرجع برای بت. ورهوون فیلمسازی است که به خاطر ساختن هنری متفکرانه که هم طنز و هم تحریک آمیز است، شهرت دارد.

دختران نشان می دهد و سربازان کشتی فضایی دو تا از فیلم‌های ورهوفن هستند که در ابتدا کارایی نداشتند، اما در سال‌های پس از اکرانشان مورد ارزیابی انتقادی قرار گرفتند و مورد حمایت قرار گرفتند. فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا بت شهرت مثبتی در آینده ایجاد می کند. با این حال، من روی آن شرط بندی نمی کنم.

جریان بت بر حداکثر. نگو اخطار ندادم

توصیه های سردبیران







را لاگین رسمی از بت: “جوسلین یک بت پاپ است که تصمیم می گیرد عنوان خود را به عنوان جذاب ترین ستاره پاپ در ایالات متحده پس از لغو آخرین تور خود در پی یک حمله عصبی، پس بگیرد. او رابطه پیچیده ای را با تدروس، یک گورو خودیاری و رئیس گروه موسیقی پاپ آغاز می کند. یک فرقه معاصر.»


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/the-idol-2023-tv-show-i-hated/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *