این ۱۵ دقیقه از The Chinese Room’s Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 است.

پس از ماه ها صحبت های مفهومی در وبلاگ اوتوسعه دهنده The Chinese Room سرانجام نسخه خود از Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را پس گرفت و اولین نگاه مناسب به اکشن درون بازی خود را با ارائه یک گیم پلی ۱۵ دقیقه ای نشان داد.

قبل از امروز، اتاق چینی – که در سال ۲۰۲۱ بازی مشکل‌ساز Bloodlines 2 را تصاحب کرد، اگرچه استودیو در آن دخالت نداشت. تا سال گذشته اعلام شد – کمی در مورد شخصیت اصلی بازی صحبت کرده است، پیر خون آشام Phyreقبیله های آن، و آن “مبارزه غوطه ور احشایی”و همه اینها در امروز جمع می شود اولین گیم پلی توسعه یافته.

طبق گزارش اتاق چینی، این نگاه اول ۱۵ دقیقه‌ای دارای سکانسی از اوایل بازی است که بعد از Phyre اتفاق می‌افتد – که در این بازی خاص بخشی از قبیله Brujah است و او را با سرعت و قدرت فوق‌العاده آغشته می‌کند. به عنوان یک فیوز نسبتاً کوتاه – خود را در سیاتل تثبیت کرد و با دربار تهاجم کرد. همانطور که او به بررسی علامت مرموز روی دستش می‌پردازد که قدرت‌هایش را محدود می‌کند، نکته‌ای دریافت می‌کند که او را به یک انبار می‌برد و یک خون‌آشام به نام ویلم که ممکن است فقط چند پاسخ داشته باشد.


این ۱۵ دقیقه از The Chinese Room’s Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 است.Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 – تریلر گیم پلی


و در صورت کمبود وقت، یک تریلر کوتاه از گیم پلی Bloodlines 2 را مشاهده می کنید.

وقتی فیر در داخل انبار هزارتویی پرسه می‌زند، با فابین – خون‌آشام به دلایلی که در حال حاضر ناشناخته است در سرش گیر کرده بود – گپ می‌زند و به دنبال سرنخ‌هایی می‌گردد، در ابتدا همه چیز به طرز بد خلقی فروکش می‌کند. در نهایت، پس از دنبال کردن صدای یک آریا که در ساختمان سایه‌دار می‌چرخد، Phyre ویلم را پیدا می‌کند و می‌توانیم درختان گفتگوی محرک Bloodlines 2 را در عمل ببینیم.

همه چیز خوب پیش نمی رود و Phyre به نوعی توهم ناشی از غرش منتقل می شود. در ابتدا او روشی پنهانی را در پیش می گیرد و از انبار سایه می لغزد تا غول های سرگردان را بی خبر بگیرد – و از آنها تغذیه کند. او می‌تواند با استفاده از تله‌کنیس‌ها، دشمنان را از پایین بالا بکشد، یک دایره پورت تله‌پورت را آغاز کند، و با پنجه و مشت با رها کردن، که پس از دمیدن پوشش او و شروع مبارزه به درستی مفید می‌شود – با مقدار زیادی گلو پاره کردن، خون‌ریزی و سر. قطع در طول راه

وقتی ویلم حمله دوم را انجام می‌دهد، اوضاع عجیب‌تر می‌شود، و Phyre را حتی عمیق‌تر در توهم فرو می‌برد و انباری که اکنون مملو از مانکن‌های زنده است. همانطور که مبارزه ادامه دارد، تعدادی از توانایی‌های دیگر او را در عمل می‌بینیم، از جمله یک سر خوردن، یک ضربه پرقدرت که به او اجازه می‌دهد همزمان از میان چندین دشمن عبور کند، به‌علاوه حواس خون‌آشام او که او را قادر می‌سازد دشمنان ورودی را از پشت اشیا ببیند و حتی زمان کند


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبVampire: The Masquerade – Bloodlines 2 – Extended Gameplay Reveal


Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 – Extended Gameplay Reveal.

زمانی که او تلاش می کند تا یک بار برای همیشه از نفوذ ویلم رهایی یابد، یک حلقه و واقعیت دیگر حتی بیشتر می پیچد – در این مرحله بخش گیم پلی ویترین امروزی به پایان انفجاری می رسد. اما برای هر کسی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزی است که اخیراً دیده است، اتاق چینی به گپ زدن ادامه می‌دهد و برخی از عناصر منفرد سکانس و چگونگی مواردی مانند اکتشاف جوی، گفتگو، نزاع، مخفی کاری، “بازی کارآگاهی خون آشام” را مشخص می‌کند. و سرعت بازتابی از رویکرد طراحی آن به عنوان یک کل است.

یکی از زمینه‌هایی که استودیو مدتی را برای برجسته کردن آن صرف می‌کند، تغذیه رزمی Phyre است (می‌گوید بعداً در مورد تغذیه اجتماعی صحبت می‌کند)، که Phyre را قادر می‌سازد تا خون دشمن را بنوشد – چه از طریق دزدکی، با استفاده از تله‌کینز یا در اواسط نزاع – تا سلامتی خود را دوباره شارژ کند و توانایی هایش را تقویت کند. توانایی‌ها – که شامل توانایی‌های فعال قابل انتخاب و غیرفعال‌های خاص قبیله می‌شوند – می‌توانند پس از پر شدن «پاپ» آن‌ها استفاده شوند، بنابراین نوشیدن خون به‌طور مؤثری به عنوان وسیله‌ای برای زنجیره‌ای حملات با هم عمل می‌کند.

در جای دیگر، صحبت هایی در مورد اینکه چگونه گزینه های دیالوگ بر روابط شما با خون آشام های دیگر تأثیر می گذارد، در مورد اینکه چگونه بازیکنان می توانند داستان پشتی Phyre را بر اساس انتخاب های دیالوگ خود تعیین کنند، کمی در مورد حواس خون آشام افزایش یافته Phyre – که در کاوش، مبارزه و گیج کننده کاربرد دارد- وجود دارد. به‌علاوه چند جزییات داستانی تنظیم صحنه.

این اولین طعم واقعی جذاب از یک بازی است که در یک زمان به نظر می رسید که شاید هرگز نور روز را نبیندو در حالی که The Chinese Room هنوز برای به اشتراک گذاشتن تاریخ انتشار Bloodlines 2 آماده نیست، ما می دانیم که قصد دارد در پاییز امسال برای رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-15-minutes-of-the-chinese-rooms-vampire-the-masquerade-bloodlines-2?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *