این ۵ برند هنوز در ایالات متحده ابزار می سازند

این ۵ برند هنوز در ایالات متحده ابزار می سازند

تاریخچه ابزار میلواکی البته در میلواکی، ویسکانسین، جایی که در حال حاضر مقر آن است، آغاز می شود. این شرکت از زمان تأسیس خود در دهه ۱۹۲۰ رشد قابل توجهی داشته است و طیف گسترده ای از ابزارهای برقی، ابزارهای دستی، محصولات ذخیره سازی و غیره را تولید می کند. ابزارهای میلواکی معمولاً دارای رنگ قرمز ماشین آتش نشانی هستند و در سراسر جهان یافت می شوند. ابزارهایی با رتبه برتر فروخته شده توسط Home Depot و سایر خرده فروشان عمده

از آنجایی که این شرکت بسیار بزرگ است، نباید تعجب آور باشد که چندین کارخانه تولیدی در خارج از کشور از جمله چین، ویتنام، تایوان، آلمان و مکزیک دارد. بسیاری از ابزارهای برقی که Milwaukee در ایالات متحده می فروشد، که دارای موتورهای براشلس، باتری های لیتیومی و سایر اجزای پیچیده هستند، در این کشورها ساخته می شوند. به عنوان مثال، تمام ابزارهای برقی که خطوط محبوب M18 و M12 میلواکی را تشکیل می دهند، ساخت چین هستند.

با این حال، میلواکی هنوز کارخانه هایی در خاک آمریکا دارد که محصولات خود را تولید می کنند. دو کارخانه از این دست را می توان در ایالت ویسکانسین زادگاه این شرکت یافت – یکی در موکووناگو و دیگری در وست بند، متخصص در ابزارهای لوله کش، برق، خطوط برق و سایر مشاغل مکانیکی. دو کارخانه دیگر در می سی سی پی در جکسون و گرین وود یافت می شود. میلواکی در سال ۲۰۲۱ حدود ۷۶۰۰ نفر را استخدام کرد و در میانه راه گسترش فضای داخلی خود، ساخت تاسیسات جدید در ایالات متحده است، از جمله یکی که اخیراً در کوکویل، تنسی ساخته شده است. این شرکت همچنین در حال گسترش تولیدات خود در کارخانه‌های موجود خود است و اخیراً خط جدیدی از ابزارهای دستی، از جمله انبردست و پیچ‌گوشتی تولید شده در کارخانه West Bend خود را معرفی کرده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1494646/tool-brands-made-in-usa/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *