۶ تا از جالب ترین اسکین های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۴

۶ تا از جالب ترین اسکین های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۴

وقتی صحبت از پوسته ها، قاب ها، محافظ های صفحه نمایش و صفحات صورت می شود، dbrand بازار اکثر دستگاه های مدرن را در گوشه و کنار گذاشته است. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا کنسول‌ها، این برند مورد اعتماد کتابخانه‌ای از طرح‌های باکیفیت دارد که واقعاً دستگاه شما را متحول می‌کند، از جمله Nintendo Switch. فقط نگاهی به پر جنب و جوش و انعکاسی بیندازید منطقه جنگی پوست.

به نوعی، این پوسته به شما این امکان را می‌دهد تا برخی از رنگ‌های پایه نینتندو سوییچ را نگه دارید و آن‌ها را فقط در یک طراحی هولوگرافیک، سرگرم‌کننده و سه‌گانه توزیع کنید. برای دستیابی به آن الگو و درخشش متمایز، dbrand 0.1 درصد از یک افزودنی فلزی را اضافه می کند. این شرکت نگرانی‌های مربوط به قطع سیگنال بی‌سیم را که می‌تواند توسط افزودنی ایجاد شود، برطرف می‌کند و اطمینان می‌دهد که موتیف و بریدگی پوست کارایی دستگاه را به حداکثر می‌رسانند. قابلیت های آنلاین سوییچ.

دو کیت موجود است: Essential و Deluxe. اگرچه قیمت اولی تقریباً نصف است، اما فقط با پوسته های Joy-Con عرضه می شود. اگر می خواهید جلو و پشت سیستم را بپوشانید، به گزینه Deluxe نیاز دارید. اگر طراحی پر جنب و جوش قرمز و آبی Warzone کاملاً به سبک شما نیست، دیگران را در نظر بگیرید پوسته های dbrand مانند Acid یا حتی طرح های X-Ray روشن و تیره.


منبع: https://www.slashgear.com/1497933/coolest-nintendo-switch-skins-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *