این ۵ فیلم ترک مکس در دسامبر را از دست ندهید و باید همین الان تماشا کنید

زمان زیادی تا دسامبر باقی نمانده است و این یعنی حداکثر مشترکین فقط زمان کوتاهی برای تماشای برخی از فیلم های مورد علاقه خود قبل از خروج در پایان ماه دارند. ممکن است تعطیلات شما را مشغول کند، اما اگر مشترک Max هستید، باید لیست کامل ما را بررسی کنید. چه چیزی در مکس جدید است و چه چیزی در حال ترک استبنابراین شما تصویر کامل را دارید.

برای کمک به شما برای شروع، ما انتخاب های خود را برای پنج فیلمی که Max را در ماه دسامبر ترک می کنند و باید همین الان تماشا کنید به اشتراک گذاشته ایم. عاشقانه و ماجراجویی در پیش است، و همچنین یک فیلم ترسناک ترسناک از ذهن استیون کینگ. و اولین انتخاب ما یکی از بهترین فیلم های قرن بیست و یکم است.

هنرمند (۲۰۱۱)

این ۵ فیلم ترک مکس در دسامبر را از دست ندهید و باید همین الان تماشا کنید
تصاویر برادران وارنر

برنده اسکار ۲۰۱۱ برای بهترین فیلم، هنرمند مخاطب را نزدیک به ۱۰۰ سال به نقطه عطفی در تاریخ سینما می برد. ژان دوژاردن عنوان فیلم را در نقش جورج والنتین، تیتانی از تصاویر صامت که به بازیگری ناشناخته، پپی میلر (برنیس بژو) کمک می‌کند، به یک ستاره تبدیل شود.

همانطور که فیلم‌های سینمایی از فیلم‌های صامت به صدا تبدیل می‌شوند، جورج با تامین مالی فیلم صامت خودش، شرط‌بندی بزرگی روی خودش می‌گذارد، فیلمی که به شدت علیه «تاکی» جدید پپی بمباران می‌کند. جورج با حرفه خود در صخره ها دوباره به پپی کشیده می شود، اما آیا او می تواند بازگشتی غیرمحتمل داشته باشد و در همان زمان عشق پیدا کند؟ اینجا هالیوود است، پس البته او می تواند.

تماشا کردن هنرمند بر حداکثر.

Garden State (2004)

تصاویر سرچ لایت

ایالت باغ موفقیت زاک براف به عنوان یک بازیگر و یک فیلمساز است، و هیچ کاری که او از آن زمان تاکنون انجام نداده است به تاثیر این فیلم نزدیک نشده است. براف در نقش اندرو لارژمن، بازیگری که از نظر عاطفی کوتاه مدت است، فیلمنامه‌نویس، کارگردانی و بازی کرد که پس از مرگ مادرش به زادگاهش در نیوجرسی بازمی‌گردد.

در مراسم تشییع جنازه مادرش، اندرو دوباره با دوست قدیمی خود، مارک (پیتر سارسگارد) ارتباط برقرار می کند و اندکی پس از آن، اندرو همچنین با سم (ناتالی پورتمن)، یک دروغگوی بیمارگونه پذیرفته شده که به نظر می رسد جذب او شده است، ملاقات می کند و با او دوست می شود. اندرو از طریق دوستان جدید و قدیمی‌اش تلاش می‌کند قدرتی پیدا کند تا از گذشته‌اش فراتر رفته و تمام احساساتی را که سال‌ها در درون او جمع شده‌اند، بیان کند.

تماشا کردن ایالت باغ بر حداکثر.

فیلم لگو (۲۰۱۴)

انیمیشن برادران وارنر

یکی از درخشان ترین بخش های فیلم لگو این است که با تمام شخصیت های متقاطع در اختیارش، از جمله لگو بتمن (ویل آرنت)، شخصیت اصلی فیلم فقط یک مرد معمولی لگو، امت بریکوفسکی (کریس پرت) است. به دلیل یک سوء تفاهم، یک استاد ساز به نام ویلداستایل (الیزابت بنکس) معتقد است که امت “ویژه” است، یک قهرمان پیشگویی شده که می تواند ساخته های لگو را از دست لرد بیزینس (ویل فرل) نجات دهد. لیام نیسون نیز به عنوان صدای Bad Cop/Good Cop یک نوبت کاملاً خنده دار دارد.

Spider-Man: Into the Spider-Verse تهیه کنندگان فیل لرد و کریستوفر میلر نویسندگی و کارگردانی را بر عهده داشتند فیلم لگو، و آنها با موفقیت روح و خلاقیتی را که لگوها را بسیار سرگرم کننده می کند به دست آوردند. این یک فیلم فوق العاده برای طرفداران در هر سنی است.

تماشا کردن فیلم لگو بر حداکثر.

Looney Tunes: Back in Action (2003)

تصاویر برادران وارنر

کارگردان جو دانته قرار گرفت Looney Tunes: Back in Action به عنوان ضدفضای جام جم، و در زمان انتشار به شدت مورد توجه قرار نگرفت. این یک جواهر پنهان در کتابخانه برادران وارنر باقی مانده است. این همچنین یک داستان ماجراجویی نادر است که شامل دو محبوب ترین آهنگ های لونی، Bugs Bunny و Daffy Duck است، که هر دو توسط جو آلاسکی صداپیشگی می کردند.

پس از اخراج دافی توسط کیت هاتون (جنا الفمن) مدیر برادران وارنر، او به طور تصادفی یک نگهبان امنیتی به نام دامیان “دی جی” دریک جونیور پیدا می کند.والبرندان فریزر) نیز اخراج شد. باگ به سرعت متوجه می شود که عمل او بدون دافی به عنوان فویل کار نمی کند، و اگر نتواند دافی را دوباره استخدام کند، کار خود کیت در خط است. اما زمانی که باگز و کیت به دافی و دی جی می رسند، در حال جستجو برای الماس میمون آبی قدرتمند و همچنین پدر گمشده دی جی، دامیان دریک (تیموتی دالتون) هستند.

تماشا کردن Looney Tunes: Back in Action بر حداکثر.

بدبختی (۱۹۹۰)

تصاویر کلمبیا

چه راهی بهتر از گذراندن تعطیلات وجود دارد بدبختیشخصیت شرور نمادین آنی ویلکس؟ این کار را به استفن کینگ و کارگردان راب راینر بسپارید تا «بزرگترین طرفدار» رمان نویس پل شلدون (جیمز کان) را به بزرگترین کابوس خود تبدیل کنند. پس از برخورد با پل پس از مجروح شدن او در یک تصادف رانندگی، آنی او را به خانه دورافتاده خود می برد تا بهبود یابد.

اگرچه پل در ابتدا از کمک آنی سپاسگزار است، اما به زودی متوجه می‌شود که او کاملاً دیوانه است و از اینکه رمان جدیدش قهرمان داستان عاشقانه ویکتوریا، Misery Chastain را کشته است، بسیار عصبانی است. حالا آنی اجازه نمی دهد پل از کابین خود خارج شود مگر اینکه رمان دیگری بنویسد که بدبختی را به زندگی بازگرداند. اما حتی اگر پل رعایت کند، هنوز کاملاً آماده نیست که آنی چقدر می تواند بی رحم باشد.

تماشا کردن بدبختی بر حداکثر.

توصیه های سردبیران







برنده اسکار ۲۰۱۱ برای بهترین فیلم، هنرمند مخاطب را نزدیک به ۱۰۰ سال به نقطه عطفی در تاریخ سینما می برد. ژان دوژاردن عنوان فیلم را در نقش جورج والنتین، تیتانی از تصاویر صامت که به بازیگری ناشناخته، پپی میلر (برنیس بژو) کمک می‌کند، به یک ستاره تبدیل شود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/dont-miss-these-five-movies-leaving-max-in-december-2023-you-have-to-watch-right-now/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *