این SSD اکسترنال قابل حمل با هدف نوپای اسپیلبرگ، قابل نصب بر روی دوربین های سینما، دوربین های DSLR، یا آیفون ۱۵ پرو/پرو مکس است – و می تواند تا ۸ فیلم کامل و غیرفشرده ۴K را ذخیره کند.

تعداد زیادی از نمای بیرونی با مشخصات مشابه وجود دارد SSD ها برای انتخاب در دسترس است و تصمیم گیری اغلب به ظاهر، قیمت و برند بستگی دارد.

جدیدترین SSD خارجی TeamGroup که تحت آن راه اندازی شد زیر نام تجاری T-CREATE، به طور خاص با در نظر گرفتن سازندگان محتوا طراحی شده است. SSD خارجی قابل حمل T-CREATE CinemaPr P31 عمدتاً عکاسان و فیلمسازان حرفه ای را هدف قرار داده است.

چیزی که این درایو را از سایرین متمایز می‌کند، طراحی ثبت اختراع آن است که به دستگاه اجازه می‌دهد در جهت‌گیری‌های متعدد بر روی طیف وسیعی از تجهیزات، از جمله دوربین‌های سینما، دوربین‌های SLR دیجیتال و iPhone 15 Pro/Pro Max نصب شود.

پشتیبانی از فرمت های ویدئویی حرفه ای

CinemaPr P31 با وزن تنها ۱۱۰ گرم، سبک و جمع و جور است، بنابراین وزن بیشتری به تجهیزات عکاسی یا فیلمبرداری شما اضافه نخواهد کرد. این دستگاه می‌تواند ضبط یا فیلم‌برداری با وضوح ۶K یا ۸K را انجام دهد و داده‌ها را از طریق رابط پرسرعت Type-C انتقال دهد.

با ظرفیت حداکثر ۴ ترابایت، CinemaPr P31 می تواند تا ۹۶۰ دقیقه ویدیوهای ۴K 60 فریم بر ثانیه را ذخیره کند. این نرم افزار با فرمت های ویدئویی مختلف از جمله RAW، ProRes و ProRes RAW سازگار است و امکان مشاهده و ویرایش فایل های ویدئویی بزرگ را در زمان واقعی فراهم می کند.

انتظار می رود SSD خارجی قابل حمل T-CREATE CinemaPr P31 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار گیرد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا ظرفیت (غیر از ۴ ترابایت) درایو در دسترس نیست.

این SSD اکسترنال قابل حمل با هدف نوپای اسپیلبرگ، قابل نصب بر روی دوربین های سینما، دوربین های DSLR، یا آیفون ۱۵ پرو/پرو مکس است – و می تواند تا ۸ فیلم کامل و غیرفشرده ۴K را ذخیره کند.

(اعتبار تصویر: TeamGroup)

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/aimed-at-budding-spielbergs-this-portable-external-ssd-can-be-installed-on-cinema-cameras-dslrs-or-the-iphone-15-propro-max-and-can-store-up-to-eight-full-length-uncompressed-4k-movies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *