ایکس باکس تایید کرد که بازیکنان Baldur’s Gate 3 را به دلیل آپلود خودکار کلیپ های تند ممنوع کرده است.

مایکروسافت گزارش‌هایی مبنی بر ممنوعیت بازیکنان Baldur’s Gate 3 در ایکس‌باکس را تأیید کرده است، زمانی که کنسول‌های آن‌ها به‌طور خودکار فیلم‌هایی را با برهنگی درون بازی آپلود می‌کنند، اما می‌گوید که مایل است «اگر اقداماتی اشتباه انجام شده باشد» تعلیق را لغو کند و به کاربران پیشنهاد می‌کند. برای جلوگیری از ممنوعیت های بیشتر، ویژگی آپلود خودکار را خاموش کنید.

اولین بار هفته گذشته خبر منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان Baldur’s Gate 3 به دلیل استفاده از یک ویژگی مورد تایید ایکس باکس با یک بازی مورد تایید Xbox ممنوعیت دریافت می کردند و Larian توسعه دهنده به سرعت به به بازیکنان اطمینان دهید در کنار مایکروسافت کار می کرد تا تعلیق های “آزاردهنده و غیر خنک” را برطرف کند. مدت کوتاهی پس از آن اعلام شد که طرف‌های تحت تاثیر باید شروع به لغو ممنوعیت‌های خود کنند و “کار در حال انجام است و تیم مایکروسافت از این موضوع آگاه است!”.

یک هفته بعد و خود مایکروسافت هم اکنون دارد وضعیت را تصدیق کرد در بیانیه ای در شبکه های اجتماعی برای شفاف سازی اقدامات اجرای محتوای بزرگسالان Baldur’s Gate 3، “تعلیق حساب Xbox به صورت خودکار نیست. هر کلیپ توسط ناظر بازبینی می شود و در صورت نقض خط مشی های ایمنی و محتوای ما، مطابق با آن عمل می شود.”

در اینجا تیم ویدیویی ما با چند نکته برتر Baldur’s Gate 3 است.در یوتیوب تماشا کنید

متأسفانه، به نظر می رسد که مایکروسافت از این فرصت به عنوان فرصتی برای بازاندیشی و تنظیم سیاست ها و شیوه های خود استفاده نخواهد کرد – مثلاً آپلود خودکار را یک ویژگی انتخاب کردن به جای انصراف، یا غیرفعال کردن خودکار برای بازی‌های دارای رتبه بزرگسالان آپلود می‌شود – و در عوض همچنان بار مسئولیت را بر دوش بازیکنان می‌گذارد.

در ادامه بیانیه آمده است: «تیم ما درخواست‌های تجدیدنظر را ارزیابی می‌کند و می‌تواند تعلیق‌ها را در صورتی که اقدامی اشتباه انجام شود، لغو کند.» برای مثال، اگر این اولین تخلف بود، تعلیق را حذف می‌کنیم و به بازیکنان اطلاع می‌دهیم که چرا این اتفاق افتاده است و چگونه از مشکلات بعدی جلوگیری کنند (مثلاً نحوه غیرفعال کردن آپلود خودکار هنگام ضبط محتوای حساس). سپس به بازیکنان اشاره می کند دستورالعمل ها در مورد اینکه چگونه می توان آپلود خودکار را در کنسول های ایکس باکس غیرفعال کرد.

البته انتقال Baldur’s Gate 3 به ایکس باکس که مدت ها در انتظار آن بودیم، کمی پر از دست انداز بوده است، زیرا بازیکنان روی کنسول نیز با مشکلات ذخیره سازی مواجه شده اند – که لاریان با آن مواجه است. راه حلی برای در حالی که منتظر یک تعمیر دائمی تر از مایکروسافت است. با این حال، Baldur’s Gate 3 بدون در نظر گرفتن کنسول، یکی از برجسته ترین ها در سال ۲۰۲۳ باقی می ماند – و احتمالاً با توجه به اندازه عظیم آن، یکی از برجسته ترین های سال ۲۰۲۴ است – همانطور که هم Eurogamer و هم خوانندگان آن در پایان سال ما تأیید کردند.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-confirms-its-banning-baldurs-gate-3-players-for-auto-uploading-spicy-clips

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *