ایکس باکس Baldur’s Gate 3 را شناسایی کرده است، علت صرفه جویی در باگ، رفع سفت‌افزار ورودی

به نظر می‌رسد باگ ذخیره‌سازی که از زمان راه‌اندازی برای بازیکنان Baldur’s Gate 3 در ایکس‌باکس باعث دردسر می‌شود، به زودی دیگر وجود نخواهد داشت، با توسعه‌دهنده Larian اعلام کرد که مایکروسافت علت را شناسایی کرده است و هفته آینده یک اصلاح سیستم عامل را صادر خواهد کرد.

طرفداران ایکس باکس وقتی خوشحال شدند Baldur’s Gate 3 در پایان سال گذشته عرضه شد به دنبال یک تاخیر طولانی مربوط به اسپلیت اسکرین Co-opاما همه چیز با دست انداز شروع شد و برخی از بازیکنان به زودی گزارش دادند پس انداز آنها از بین می رفت پس از سقوط – یک چشم انداز وحشتناک برای عنوانی طولانی و درگیر مانند Baldur’s Gate 3.

متأسفانه موضوع وجود دارد ادامه داد در هفته های پس از آن؛ لاریان اخیراً یک راه حل ارائه کرده است برای کمک به بازیکنان برای جلوگیری از مشکل ذخیره، اما خاطرنشان کرد که برای رفع دائمی به روز رسانی سیستم عامل مایکروسافت نیاز دارد که هنوز در حال انجام است.

در اینجا تیم ویدیویی ما با چند نکته برتر Baldur’s Gate 3 است.در یوتیوب تماشا کنید

با این حال، در نهایت، آن راه حل مورد انتظار تقریباً اینجاست. لاریان گفت: “مایکروسافت علت باگ ذخیره در ایکس باکس را شناسایی کرده است و برای رفع آن یک به روز رسانی سیستم عامل ارائه خواهد کرد.” در شبکه های اجتماعی اعلام کرد اوایل امروز. “شما می توانید کنسول خود را در ۱۶ ژانویه به صورت دستی به روز کنید.” اضافه“یا یک هفته بیشتر صبر کنید تا به روز رسانی در سطح جهانی منتشر شود”.

نکته ای که در مورد همه این موارد وجود دارد این است که لاریان خاطرنشان می کند که هنوز نتوانسته است به طور مستقل اصلاحات مایکروسافت را تأیید کند، اما توسعه دهندگان می گویند که “خوشبینانه است که مایکروسافت به ته” مشکل رسیده است. انگشتان ضربدری، نه؟

البته، باگ ذخیره تنها مشکلی نیست که بازیکنان Baldur’s Gate 3 در Xbox از زمان عرضه بازی با آن مواجه شده اند. برخی نیز گزارش داده‌اند که پس از آپلود خودکار کلیپ‌های برهنگی درون بازی توسط کنسول‌هایشان بدون اینکه متوجه شوند، از دریافت ممنوعیت‌ها خبر داده‌اند. لاریان تعلیق‌ها را «آزاردهنده و بی‌خطر» خواند و با مایکروسافت همکاری کرده است تا آنها را معکوس کند. با این حال، یک به روز رسانی از مایکروسافت اوایل این هفته نشان می‌دهد که قصد ندارد روش اجرای آپلود خودکار روی کنسول‌هایش را مجدداً بررسی کند تا از موارد مشابه در آینده جلوگیری کند، و فقط به بازیکنان توصیه می‌کند این ویژگی را غیرفعال کنند تا از ممنوعیت‌های بیشتر جلوگیری کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-has-identified-baldurs-gate-3-save-bug-cause-firmware-fix-incoming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *