باتری‌های تسلا چقدر قدیمی در حال تبدیل شدن به واحدهای ذخیره‌سازی انرژی هوشمند هستند

قدیمی تسلا باتری ها می توانند به لطف بودجه جدید برای یک سیستم انرژی ساخته شده از واحدهای برق قدیمی، منتظر زندگی های جدید باشند.

این مفهوم زاییده ذهن است کاکتوسیک استارتاپ مستقر در فنلاند کاکتوس باتری ها را به واحدهای ذخیره سازی برق هوشمند تبدیل می کند که مصرف انرژی را بهینه می کند.

سرمایه گذاران حمایت فزاینده ای برای این رویکرد ارائه می کنند. کاکتوس امروز اعلام کرد که بزرگ شده است بیش از ۲۶ میلیون یورو سرمایه سهام، که استارتاپ از آن برای ساخت واحدهای بیشتر استفاده خواهد کرد. OP Finland Infrastructure LP و صندوق آب و هوا فنلاند سرمایه گذاران اصلی در این دور هستند.

کاکتوس برای چرخش باتری‌های تسلا، کاست‌های آن‌ها را جدا می‌کند و ماژول‌های آن‌ها را استخراج می‌کند.

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

در مرحله بعد، ماژول ها تحت آزمایش های کیفیت و ایمنی قرار می گیرند. اگر بگذرند مهندسان آنها را در کابینت نصب می کنند باتری سیستم های ذخیره انرژی (BESS). سپس باتری ها می توانند کار جدیدی را به عنوان مدیران مصرف برق آغاز کنند.

Oskari Jaakkola، مدیرعامل و موسس Cactos به TNW گفت: باتری های تسلا کیفیت بسیار خوبی دارند و دارای ویژگی هایی هستند که آنها را برای برنامه های BESS مناسب می کند.

کاکتوس وان پرچمدار واحد ذخیره سازی انرژی این شرکت است. اعتبار: کاکتوس

عرضه و تقاضا

کاکتوس واحدهای تمام شده را به عنوان یک سرویس فراگیر عرضه می کند. پس از نصب، این سیستم به مشتریان وعده محافظت در برابر نوسانات قیمت، کاهش مصرف در زمان اوج تقاضا، قدرت پشتیبان و استفاده بهینه از تولید برق ملک را می دهد.

روندهای جهانی نقاط فروش بیشتری را اضافه کرده است. بازار انرژی پرنوسان، افزایش جذب EVsو تولید رو به رشد انرژی خورشیدی تقاضا برای سیستم های ذخیره سازی انرژی هوشمند را افزایش داده است.

سرمایه گذاران در کاکتوس تأثیر گذار سبز را برجسته کردند، که نیاز به برق رسانی در تمام بخش های جامعه دارد.

تونی میکونن، مدیرعامل موقت صندوق آب و هوای فنلاند، گفت: «با افزایش تقاضای برق داخلی و تولید انرژی تجدیدپذیر بسیار وابسته به آب و هوا، زیرساخت‌های محلی حمایت از تولید برق پاک عاملی حیاتی برای موفقیت سیستم انرژی آینده خواهد بود.

نکته جالب در مورد کاکتوس این است که سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی با مدل خدماتی به مشتریان ارائه می‌شوند و بنابراین می‌توانند به سرعت مورد استفاده قرار گیرند.

یک پلت فرم نرم افزاری اختصاصی همه واحدها را جمع می کند. اعتبار: کاکتوس

پس انداز برای بازنشستگی

با تزریق پول نقد جدید، کاکتوس قصد دارد مجموعه ای از بیش از ۱۰۰۰ سیستم ذخیره سازی بسازد. با این حال، برای باتری های تسلا، کار دوم برای همیشه تضمین نمی شود.

هنگامی که کاکتوس در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، باتری های عمر دوم مقرون به صرفه ترین جزء برای برنامه های BESS بودند. اما امروزه سلول های فسفات آهن لیتیوم جدید به اندازه کافی ارزان شده اند تا جایگزین تسلاهای قدیمی در اکثر واحدهای ذخیره سازی جدید شوند.

با این وجود، باتری های مسن هنوز نقش مفیدی دارند. کاکتوس به تولید آن‌ها ادامه می‌دهد و تقاضای آن‌ها به‌ویژه از سوی مشتریان متمرکز بر ESG باقی مانده است. همه سلول های جانباز آماده بازنشستگی نیستند.


منبع: https://thenextweb.com/news/cactos-tesla-batteries-smart-energy-storage

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *