باتری ماشین مرده؟ این شارژرهای محبوب را از باربری بندرگاه بررسی کنید

باتری ماشین مرده؟  این شارژرهای محبوب را از باربری بندرگاه بررسی کنید

شارژ کردن باتری ماشین یک چیز است، اما اگر وسایل نقلیه و وسایل دیگری دارید که به دنبال جرقه زدن آن هستید، چه؟ یک شارژر باتری با اندازه کامل ممکن است کمی سخت باشد، و اگر گاراژ ندارید، ممکن است همیشه جای مناسبی برای نگهداری آن نداشته باشید. برای این شرایط توصیه می کنیم شارژر اتوماتیک باتری کنترل شده با میکروپروسسور ۲ آمپری ۳ مرحله ای CEN-TECH.

فریب جثه کوچک این شارژر را نخورید، این شارژر هم قدرت و هم قابلیت انطباق دارد و آب را به باتری های ۶ و ۱۲ ولتی تقریباً با هر چیزی که فکرش را بکنید می رساند. بله، می‌تواند به خوبی از پس باتری ماشین شما برآید، اما طراحی جمع و جور آن برای پرش ماشین‌های چمن‌زنی، موتورسیکلت‌ها، ژنراتورهای خانگی و دیگر وسایل و وسایل نقلیه باتری‌دار عالی است.

این شارژر CEN-TECH با امتیاز ۹۰٪ توصیه شده برای کسانی است که نیازهای شارژ مختلفی دارند. یکی از بازبینان این شارژر، موتورسیکلت شخصی خود را زمانی که برای فصل خارج از فصل ذخیره می‌شود، متصل نگه می‌دارد، و باتری را پر و قوی نگه می‌دارد تا بتوانند آن را در فصل سواری خارج کنند. بازبینی کننده دیگری از شارژر به روشی مشابه استفاده می کند و باتری خودروی کلاسیک خود را حتی زمانی که شرایط برای رانندگی ایده آل نیست شارژ نگه می دارد.


منبع: https://www.slashgear.com/1451410/dead-car-battery-chargers-harbor-freight/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *