بازسازی انیمیشن One Piece توسط نتفلیکس و استودیو ویت در دست ساخت است

در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای یک بودن است یک تکه پنکه. نتفلیکس روز یکشنبه اعلام کرد که در حال همکاری با Wit Studio – استودیوی انیمیشن پشت فصل های اولیه است حمله به تایتان و حماسه وینلند — برای اقتباس انیمه ای جدید از سری طولانی. این داستان تازه از حماسه آبی شرقی، یا آغاز مانگای Eiichiro Oda، که اکنون در آخرین حماسه خود است و انتظار می رود در چند سال آینده به پایان برسد، آغاز خواهد شد.

یک تکه ماجراهای دزد دریایی لاستیکی Monkey D. Luffy و خدمه اش، معروف به کلاه های حصیری را دنبال می کند. هم مانگا و هم سری انیمه اصلی از اواخر دهه ۹۰ ادامه دارند. و همین تابستان، نتفلیکس یک لایو اکشن منتشر کرد یک تکه اقتباسی که با توجه به سابقه هالیوود با بازسازی انیمه های لایو اکشن به طرز شگفت انگیزی مورد استقبال قرار گرفت.

از آنجایی که بسیاری در حال آماده شدن برای خلأ اجتناب ناپذیری بودند که پس از پایان مانگا و انیمه اصلی باقی می ماند، آخرین اعلام نمی تواند زمان بندی بهتری داشته باشد. اطلاعات کمی در مورد سری جدید در این مرحله فراتر از فراخوانی آن وجود دارد تک تکه و “داستان اصلی را بازسازی خواهد کرد.” یک تکه مانگا.” ما هنوز تاریخ انتشار نداریم، اما نتفلیکس می گوید که اکنون در حال تولید است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-one-piece-anime-remake-is-in-the-works-from-netflix-and-wit-studio-221411871.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/a-one-piece-anime-remake-is-in-the-works-from-netflix-and-wit-studio-221411871.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *