بازسازی تحسین‌برانگیز «سیستم شوک» Nightdive در ماه مه روانه کنسول‌ها می‌شود

بازسازی تحسین شده استودیو Nightdive از بازی ترسناک علمی-تخیلی کلاسیک System Shock، پس از عرضه موفقیت آمیز سال گذشته بر روی رایانه شخصی، در تاریخ ۲۱ می به پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری X/S و ایکس باکس وان راه پیدا می کند.

علیرغم کمی راه پر دست انداز برای انتشار، بازسازی System Shock پس از ورودش در سال ۲۰۲۳ تحت تأثیر قرار گرفت و سیم کارت همهجانبه ۱۹۹۴ Looking Glass Technologies – که بازیکنان را در حال دست و پنجه نرم کردن با یک هوش مصنوعی بدخواهانه در ایستگاه سیتادل در اعماق فضا می بیند – یک بازسازی کاملاً دقیق ارائه کرد. .

Kaan Serin، یکی از همکاران Eurogamer، “Nightdive با این بازسازی از رویکرد Capcom یا Square Enix استفاده نمی کند، آنها در واقع در ماموریت خود برای به روز رسانی نسخه اصلی بسیار سازش ناپذیر هستند.” در نقد چهار ستاره خود نوشت سال گذشته، “اما در نهایت، بازسازی System Shock به طور صادقانه یک کلاسیک را بازسازی می کند، بیشتر جذابیت خود را حفظ می کند، همه چیز را با یک شیب ترسناک دوباره قاب می کند، و در نتیجه، آن را برای همه قابل پخش تر می کند.”


بازسازی تحسین‌برانگیز «سیستم شوک» Nightdive در ماه مه روانه کنسول‌ها می‌شودRemake System Shock on Console Announcement Trailer | استودیو Nightdive


تریلر تاریخ انتشار کنسول System Shock.

John Linneman از Digital Foundry بود نیز تحت تاثیر قرار گرفتتلاش Nightdive را “تقدیر نهایی و ادای احترامی که هر طرفدار سیم‌های همه‌جانبه در حال حاضر به آن نیاز دارد.”

و بازیکنان کنسول بالاخره می‌توانند ببینند که وقتی نسخه بازسازی شده سیستم شوک Nightdive در ۲۱ می برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه می‌شود، این همه هیاهو در مورد چیست.


منبع: https://www.eurogamer.net/nightdives-acclaimed-system-shock-remake-headinf-to-consoles-in-may?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *