بازسازی نقشه معروف بازی کانتر استرایک؛ در خاطره‌ها شیرجه بزنید [تماشا کنید]

موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (UE5) قرار است در ساخت برخی از جذاب‌ترین بازی‌ها در سال‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد؛ اما برخی از توسعه‌دهندگان با استفاد از این موتور، ریمستر برخی از بازی‌های محبوب را تولید کردند.

در هفته‌ی اخیر، یکی از کاربران خلاق ویدئویی را از بازی Counter-Strike در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. این ویدئو، از گرافیک چشم‌نواز نقشه‌ی ایتالیای بازسازی‌شده با آنریل انجین ۵ پرده بر می‌دارد.

نقشه‌ی ایتالیا سال گذشته در بازی Counter-Strike 2 به‌طور رسمی مورد بازسازی (ریمستر) قرار گرفت؛ اما ریمستر آنریل انجین ۵ از لحاظ بصری بسیار چشم‌نواز‌تر از نسخه‌ی رسمی است.

بازسازی بازی‌های شوتر اول شخص با آنریل انجین ۵، تجربه‌ی بصری لذت‌بخش‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

توسعه‌دهندگان از موتور UE5 برای بازسازی بازی‌های محبوبی چون Tony Hawk’s Underground و Resident Evil و Zelda: Ocarina of Time استفاده کرده‌اند.

استودیو‌های بازی‌سازی هم به‌طور رسمی از UE5 در بازی‌های آینده‌ی خود استفاده خواهند کرد. استودیوی Deck13 که سابقه‌ی تولید عناوینی چون The Surge و Atlas Fallen را دارد، اعلام کرده که از این موتور در بازی‌هایش استفاده خواهد کرد.

با وجود اینکه توسعه‌ی بازی‌ها با موتور آنریل انجین ۵ فرایند بسیار دشوار و پیچیده‌ای است، شرکت‌های بازی‌سازی از آن به علت برتری‌های واضحی که نسبت به سایر موتور‌ها دارد، استفاده می‌کنند. نسخه‌ی ۵٫۳، آخرین نسخه‌ی منتشرشده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ به‌شمار می‌رود.


منبع: https://www.zoomit.ir/gaming/414379-unreal-engine-5-counter-strike-remaster/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *