بازگشت جان استوارت به «نمایش روزانه» پس از لغو سریال Apple TV+

جان استوارت هشت سال پس از کناره گیری و سپردن کنترل به ترور نوح، قرار است به سریال کمدی سنترال «The Daily Show» بازگردد. استوارت قصد دارد از ۱۲ فوریه هر دوشنبه میزبان این سریال باشد، و در روزهای دیگر، یک خط چرخشی از خبرنگاران معمولی انجام شود.

بازگشت جان استوارت به «نمایش روزانه» پس از لغو سریال Apple TV+
این خبر سه ماه بعد می آید Apple TV+ سریال «مشکل با جان استوارت» لغو شد به دلیل اختلافات خلاقانه ادعایی بین استوارت و مدیران اپل. طبق گزارش ها، اپل از برخی از مهمانان برنامه ریزی شده استوارت برای فصل ۳ سریال و همچنین موضوعات مرتبط با چین و هوش مصنوعی ناراضی بود.

اپل در ابتدا a قرارداد چند ساله با استوارت در سال ۲۰۲۰، و دو فصل از نمایش وجود داشت. استوارت «مشکلات» را در مجموعه‌های امور جاری بررسی کرد و قسمت‌ها از اخبار در گفتگوی ملی تا موضوعاتی که بخشی از کار حمایتی استوارت بود، متفاوت بود.

استوارت تا چرخه انتخابات ۲۰۲۴ میزبان این سریال خواهد بود. مدیر عامل شبکه های رسانه ای پارامونت در بیانیه ای گفت که استوارت “صدای نسل ما” است و او به “احساس جنون و تفرقه ای که کشور را با ورود به فصل انتخابات آزار می دهد” کمک خواهد کرد.

توجه: با توجه به ماهیت سیاسی یا اجتماعی بحث در مورد این موضوع، موضوع بحث در ما قرار دارد. اخبار سیاسی انجمن. همه اعضای انجمن و بازدیدکنندگان سایت می توانند موضوع را مطالعه و دنبال کنند، اما ارسال پست به اعضای انجمن با حداقل ۱۰۰ پست محدود می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/24/jon-stewart-returns-to-daily-show/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *