بازی‌های فوریه PlayStation Plus Essential شامل Foamstars، Rollerdrome هستند

با نزدیک شدن به ماه فوریه، سونی این کار را انجام داده است آشکار کرد دسته بعدی بازی‌های ماهانه‌ای است که در دسترس مشترکین PlayStation Plus Essential خود قرار می‌دهد – و همچنین اعلام کرده است که بازی تحسین‌شده Marvel’s Spider-Man 2 توسعه‌دهنده Insomniac دو ساعته را برای مشترکین Premium آزمایش می‌کند.

با شروع بازی‌ها، اولین پیشنهاد اساسی فوریه Foamstars، Square Enix است بازی سرویس زنده ۴v4 شیک و سبک Splatoon که در آن بازیکنان با سیلابی از آب‌های صابون‌های لغزنده با خشم یکدیگر را تسلیم می‌کنند. این بازی برای هر دو پلی استیشن ۴ و PS5 در دسترس خواهد بود.

بعدی Rollerdrome است، از Roll7 توسعه دهنده OlliOlli. دنیایی که توسط شرکت‌ها اداره می‌شود، جایی که مردم توسط یک ورزش خونین وحشیانه به نام رولردروم (Rollerdrome) آرام می‌گیرند، بازیکنانی را می‌بیند که اسکیت‌های غلتکی برای برخی از اکشن‌های تیراندازی سوم شخص با سرعت بالا به پا می‌کنند، جایی که انجام ترفندها مهمات و گلوله‌ها را بازیابی می‌کند. -mo می تواند در برابر مخالفان مستقر شود.


بازی‌های فوریه PlayStation Plus Essential شامل Foamstars، Rollerdrome هستندRollerdrome – Official Reveal Trailer


تریلر پرتاب Rollerdrome.

این چیزهای فوق العاده ای است – Eurogamer آن را نامید «یکی از شیک‌ترین و معمولی‌ترین بازی‌های فوق‌العاده جالبی که تا به حال بازی کرده‌اید» در سال ۲۰۲۲ – و برای PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

آخرین اما نه کم اهمیت، Spiders’ Steelrising، توسعه دهنده Greedfall است، یک Soulslike سوم شخص که در آن بازیکنان، به عنوان یکی از محافظان خودکار ماری آنتوانت، باید سازنده خود را ردیابی کنند و ارتش ربات های سرکش لویی شانزدهم را در یک نسخه به شدت بازسازی شده از پاریس قرن هجدهم متوقف کنند. . . این “دست و پا چلفتی، اما با نیت خوب و جاه طلبانه” است – به عنوان Eurogamer آن را در سال ۲۰۲۲ قرار دهید – و مطمئناً بدون جذابیت نیست. و اگر علاقه شما را به خود جلب کند، PlayStation Essential برای PS5 را می بینید.

همه موارد فوق از ۶ فوریه در دسترس مشترکین PlayStation Essential (و همچنین اعضای لایه Extra و Premium) خواهند بود، با یک امتیاز اضافی در قالب Fall Guys Icons Pack – که به بازیکنان امکان دسترسی به پوسته های Aloy و Ratchet & Clank را می دهد. در بازی پارتی knockabout توسعه دهنده Mediatonic.

و در نهایت، سونی یک امتیاز اضافی را به طور انحصاری برای مشترکین PlayStation Plus Premium اعلام کرده است: یک بازی آزمایشی دو ساعته از Marvel’s Spider-Man 2. این بازی که از ۶ فوریه در دسترس است، به بازیکنان این شانس را می دهد که افتتاحیه سال گذشته را تجربه کنند. لذت بخش دنباله‌ی مرد عنکبوتی به‌عنوان پیتر پارکر و مایلز مورالس، با صرفه‌جویی در پیشرفت و هر جایزه‌ای که به بازی کامل منتقل می‌شود، در صورتی که به اندازه کافی تحت تأثیر قرار بگیرید تا کل آن را بخرید.


منبع: https://www.eurogamer.net/februarys-playstation-plus-essential-games-include-foamstars-and-rollerdrome?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *