بازی‌های مورد علاقه ما Xbox Series X در سال ۲۰۲۳: Starfield، Hi-Fi Rush و موارد دیگر

بازی‌های مورد علاقه ما Xbox Series X در سال ۲۰۲۳: Starfield، Hi-Fi Rush و موارد دیگر
گرایش های دیجیتال

امسال سالی بود که برای ایکس باکس کم و زیاد بود.

از یک طرف، خرید اکتیویژن بلیزارد مایکروسافت با بررسی های زیادی مواجه شد و بتسدا ردفال نیم تنه بود. از سوی دیگر، استودیو ایکس‌باکس گیم سرانجام در سال ۲۰۲۳ شروع به انتشار بازی‌های شخص اول با ثبات بیشتری کرد، سرانجام برخی از بازی‌های موردانتظار منتشر شدند و قرارداد Activision Blizzard در نهایت گذشت. مایکروسافت اکنون به دنبال حفظ این شتاب تا سال ۲۰۲۴ است زیرا ناشر Call of Duty را در سازمان خود ادغام می کند و تلاش می کند تا با بازی هایی مانند یکپارچه سازگاری داشته باشد. حماسه Senua: Hellblade II و اقرار کرد.

قبل از حرکت به جلو، زمان خوبی است که به گذشته نگاه کنید و بهترین بازی های Xbox امسال را تجزیه و تحلیل کنید. برخی از آنها به صورت داخلی ساخته شده بودند، در حالی که برخی دیگر از عرضه Xbox Game Pass در روز اول مطمئن بودند. اگر یک Xbox Series X یا Series S دارید یا به سادگی از آن استفاده کنید Game Pass روی کامپیوتر، در نهایت چند بازی قابل توجه برای شما در سال جاری وجود داشت. در اینجا هفت مورد از موارد مورد علاقه ما از یک سال پرجمعیت برای Xbox آورده شده است.

معاملات پرطرفدار:

استارفیلد

نرم افزار بتسدا

استارفیلد بزرگترین داستان سال برای مایکروسافت بود که به Bethesda اولین IP واقعا جدید خود را در چند دهه اخیر داد. در حالی که گاهی اوقات می‌تواند به نفع خود بیش از حد جاه‌طلبی باشد، اما جادویی که بازی‌هایی مانند آن را ساخته است را حفظ می‌کند The Elder Scrolls V: Skyrim خاص جهان وسیعی برای کاوش وجود دارد، و در بسیاری از گوشه‌های آن، فرصتی برای یافتن ماموریت‌ها و شخصیت‌های جدید وجود دارد که باعث می‌شود هر بازی در حال ظهور باشد. یک روایت علمی تخیلی به طرز شگفت‌انگیزی خوب نوشته شده و سطح شخصیت و توانایی شخصی‌سازی که در عناوین استودیو بازی Bethesda رایج است را با هم ترکیب کنید و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های RPG سال را خواهید داشت. مایکروسافت مورد نیاز است استارفیلد عالی بودن برای تغییر جزر و مد مکالمات پیرامون ایکس باکس – و ارائه شد، حتی اگر بهترین بازی سال ۲۰۲۳ نبود.

Hi-Fi Rush

استودیو بازی Xbox

در حالی که استارفیلد شاید قابل توجه ترین کنسول انحصاری ایکس باکس باشد که مایکروسافت امسال منتشر کرد، Hi-Fi Rush غافلگیر کننده ترین بود این بازی ریتم-اکشن شبیه هیچ چیز نیست اهریمن درون توسعه دهنده Tango Gameworks قبلاً این کار را انجام داده بود، بنابراین وقتی که به طور شگفت انگیزی در ژانویه و پس از پخش زنده Developer_Direct منتشر شد، تکان دهنده بود. حتی تاثیرگذارتر؟ این یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ است. Tango Gameworks راهی عالی برای ترکیب ژانرهای اکشن و ریتم با هم پیدا کرد و تجربه‌ای را ایجاد کرد که بازی کردن به همان اندازه که گوش دادن به آن لذت بخش است. این دارای تعداد زیادی از گزینه های دسترسی است که آن را قابل دسترس تر می کند، بنابراین بازیکنان با هر سطح مهارتی می توانند ارائه دهند Hi-Fi Rush یک شات این باید استاندارد طلایی برای انحصاری های Xbox در آینده باشد.

Forza Motorsport

استودیو بازی Xbox

استودیو Turn 10 بالاخره یک خط اصلی ارائه کرد Forza Motorsport این نسل کنسول، و این همه آن چیزی است که مسابقه‌دهنده باید باشد. این یکی از زیباترین بازی‌های Xbox Series X و S است، زیرا هر ماشین و پیست با جزئیات خیره‌کننده طراحی شده است. اگرچه بیشتر بر روی شبیه سازی متمرکز است تا رومینگ آزاد Forza Horizon 5، Forza Motorsport به دلیل اینکه چگونه به طور مداوم امتیازات تجربه را حتی در طول مسابقات به دست می آورد، همچنان جذاب است، بسته به اینکه فرد چقدر از بخش های خاص مسیر عبور می کند. در حالی که ممکن است دیگر فضای زیادی برای ابداع یا تغییر چیزها برای مسابقه دهندگان شبیه سازی وجود نداشته باشد، Forza Motorsport این مفهوم را در چنان سطح بسیار پیشرفته ای اجرا می کند که من راضی هستم که این پایه ای است که Turn 10 می تواند برای بقیه نسل این کنسول بر آن بنا کند.

پیله

آناپورنا تعاملی

کسانی که به دنبال یک Indie برجسته در Xbox هستند، نمی توانند با آن اشتباه کنند پیله. این جدیدترین پروژه Jeppe Carlsen است که طراح اصلی بازی عناوین کلاسیک Playdead بود. برزخ و داخل. استعداد منحصربه‌فردی که آن بازی‌ها را خاص می‌کرد، کاملاً در آن وجود دارد پیله، یک ماجراجویی منحصر به فرد که در آن بازیکنان باید با هل دادن گوی ها پازل ها را حل کنند. پیچ و تاب: گوی ها می توانند جهان هایی را در خود داشته باشند و بازیکنان باید برای حل برخی از پازل ها بین دنیاهای این گوی ها بپرند. پیله این مفهوم را به طور کامل بررسی می کند و یک دید منحصر به فرد و دقیق را ارائه می دهد که در بازی های امروزی نادر است. Playdead از آن زمان هیچ چیز جدیدی منتشر نکرده است داخلولی پیله پیروزمندانه آن میراث را مانند یک گوی بر پشت خود حمل می کند.

ال پاسو، جای دیگر

داربست عجیب

اگر بیشتر یک بازیکن اکشن هستید، ال پاسو، جای دیگر ممکن است سرعت شما بیشتر باشد تفسیری مدرن از فرمول گیم پلی که توسط دو بازی اول مکس پین ایجاد شد، آخرین بازی Strange Scaffold از گیم پلی و زیبایی شناسی یکپارچه سازی خود برای تقویت فضای ماورایی و روایت این ماجراجویی خون آشام استفاده می کند. برای مبارزه بد با انبوهی از دشمنان ماوراء طبیعی بیایید، اما به روایت عاطفی جذاب در مورد کنار گذاشتن روابط و سوء استفاده بمانید. ممکن است این فیلم مستقل درجه یک در مراسم جوایز بازی امسال نادیده گرفته شده باشد، اما این نباید مانع از بررسی آن شود. ال پاسو، جای دیگر در ایکس باکس (یا رایانه شخصی) اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

افسانه های Minecraft

موجانگ

Mojang همچنان نشان می‌دهد که چگونه Minecraft می‌تواند بسیار بیشتر از یک بازی ساخت بقا باشد، و این در سال جاری با spinoff استراتژی بلادرنگ آشکار شد. افسانه های Minecraft. توسعه یافته با Blackbird Interactive، افسانه های Minecraft ترکیبی از ساختمان پایه بازی مانند Age of Empires با فرماندهی واحد Pikmin برای ایجاد یک تجربه استراتژی که Minecraft منحصر به فرد است. در بازی چند نفره، دیدن پایگاه شما به صورت پویا، از بین رفته و بر روی یک مسابقه بازسازی شده، رضایت بخش است. در تک‌نفره، حملات به پایگاه‌های عظیم Piglin بزرگ به نظر می‌رسد. این احتمالاً برای بسیاری از گیمرهای جوان راهی به ژانر RTS است و صادقانه یک نقطه شروع محکم است. این یک بازی انحصاری ایکس باکس نیست، اما متعلق به یک استودیوی ایکس باکس است، بنابراین احساس می‌کنید که بازی یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک سال در Xbox Series X یا S درست است.

دروغ های پی

نیویز

ایده یک روح شبیه بر اساس پینوکیو ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما نیویز آن را به کار انداخت. دروغ های پی. اکشن-RPG عجیب و غریب می‌داند چه چیزی باعث می‌شود بهترین عناوین FromSoftware کار کنند و نزدیک‌ترین چیز به خونی جانشینی که از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۵ به دست آورده ایم. روابط با پینوکیو عجیب است، اما آنها نیز دروغ های P جهان یک استعداد منحصر به فرد است که این برداشت دیوانه از یک کلاسیک دوران کودکی آشکار می شود. شما مشتاقانه منتظر خواهید بود تا ببینید کدام عنصر داستان کلاسیک در مرحله بعد دچار پیچیدگی می شود. Soulslikes را می توان ضربه و از دست داد، بنابراین برای دروغ های پی کار با چنین مفهوم عجیبی گواهی بر استعداد توسعه دهندگان آن است. از روز اول در Xbox Game Pass نیز وجود داشته است، بنابراین اگر علاقه شما برانگیخته شده است، اینجا جایی است که آن را بررسی کنید.

توصیه های سردبیران







قبل از حرکت به جلو، زمان خوبی است که به گذشته نگاه کنید و بهترین بازی های Xbox امسال را تجزیه و تحلیل کنید. برخی از آنها به صورت داخلی ساخته شده بودند، در حالی که برخی دیگر از عرضه Xbox Game Pass در روز اول مطمئن بودند. اگر یک Xbox Series X یا Series S دارید یا به سادگی از آن استفاده کنید Game Pass روی کامپیوتر، در نهایت چند بازی قابل توجه برای شما در سال جاری وجود داشت. در اینجا هفت مورد از موارد مورد علاقه ما از یک سال پرجمعیت برای Xbox آورده شده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/our-favorite-xbox-games-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *