بازیکنان ناراضی Call of Duty دستکش Kong 80 دلاری بیشتر از بازی هزینه دارد

تیم Call of Duty دستکش جدیدی با مضمون کینگ کنگ در بازی منتشر کرده است که دقیقاً مورد پسند بازیکنان قرار نگرفته است.

این سلاح غوغا به نام دستکش BEAST شناخته می شود (امروز فهمیدم، BEAST مخفف Bio-Enhanced Anatomech Seismic Thunder است) و قول می دهد که صاحبش بتواند “به اندازه کنگ مشت بزند”. که روی کاغذ بسیار مفید به نظر می رسد.

با این حال، این دستکش را تنها با خرید چهار بسته دیگر با مضمون Godzilla x Kong می‌توانید تهیه کنید. و غم از اینجا شروع می شود.

هر یک از این باندل ها ۲۴۰۰ COD Point برای بازیکنان هزینه دارد که ۲۰ دلار است. همانطور که مطمئن هستم شما قبلاً کار کرده اید، این بدان معناست که بازیکنان ۸۰ دلار برای به دست آوردن هر چهار بسته مورد نیاز برای دستیابی به دستکش BEAST باز می گردند. این بیشتر از خود بازی است و عملاً دستکش را به یکی از گران‌ترین سلاح‌های Call of Duty تبدیل می‌کند. و در پایان، انتظارات را برآورده نکرده است.

در یک تاپیک در reddit با عنوان “من دستکش BEAST را گرفتم تا مجبور نباشی”، پوستری xGrimaulOnXboxx حرفشان را زیر پا نمی گذاشتند آنها نوشتند: “لعنتی ارزشش را نداشت.”

آنها اضافه کردند که این دستکش “کار خاصی انجام نمی دهد”، خاطرنشان کردند که علیرغم وعده اینکه می تواند مانند کنگ مشت بزند، حتی دشمنان راگدول را نیز از بین نمی برد. آنها ادامه دادند: “و شما حتی نمی توانید کاموها را روی آن تجهیز کنید.” “اگر به طرح غوغا علاقه داشتید، پول خود را پس انداز کنید، ۸۰ دلار ارزش ندارد.”

پاسخ‌ها به طور گسترده افکار xGrimaulOnXboxx را منعکس می‌کنند. یکی از پاسخ‌ها می‌گوید: «اگر اسلحه را «بازرسی» کنید، مثل کونگ مشت خود را می‌کوبید، که یک امتیاز مثبت است اما قطعاً ۸۰ دلار ارزش ندارد. “من نمی توانم باور کنم که این موضوع بیشتر در مورد این موضوع صحبت نمی شود. اشتباه نکنید؛ من بسته هایی خریده ام. اما اینکه تبلیغ کنید که تنها راه برای به دست آوردن این طرح، صرف ۸۰ دلار به اضافه مالیات است، کاملاً مضحک است. “، دیگری اضافه کرد.

در یک رشته Call of Duty مجزایکی از کاربران اظهار داشت که Activision باید “اگر فکر می‌کند که دستکش ۸۰ دلار ارزش دارد، از کار بیفتد”.

برخی حدس می زنند که همه اینها یک نوع آزمون تورنسل برای اکتیویژن بوده است و توسعه دهنده احتمالاً قصد دارد موارد بیشتری از این نوع را در خط تولید معرفی کند. با توجه به واکنش هایی که تا الان شده، امیدواریم که نه… اما با کی شوخی می کنم.


بازیکنان ناراضی Call of Duty دستکش Kong 80 دلاری بیشتر از بازی هزینه دارد
اعتبار تصویر: اکتیویژن

برای اطلاعات بیشتر در مورد Call of Duty، حتما بررسی کنید راهنمای فصل سوم Eurogamer's Warzone و Modern Warfare 3 در اینجا.

همچنین، به نظر می رسد که Modern Warfare 3 در حال ساخت است پارکور با تم علف های هرز با چیچ و چونگ قابل بازی.


منبع: https://www.eurogamer.net/call-of-duty-players-unhappy-80-kong-glove-costs-more-than-the-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *