بازیکنان هشدار دادند که «ماشین همگام» جدید پوکمون اسکارلت و ویولت DLC می تواند منجر به درخشش ناموفق شود.

بازیکنان هشدار دادند که «ماشین همگام» جدید پوکمون اسکارلت و ویولت DLC می تواند منجر به درخشش ناموفق شود.

پوکمون اسکارلت و بنفشموج دوم DLC، دیسک نیلامروز (۱۴ دسامبر) منتشر شد و اگرچه هیجان زیادی را به صورت آنلاین ایجاد می‌کند، بازیکنان همچنین به دیگران هشدار می‌دهند که ویژگی جدید «Synchro Machine» می‌تواند باعث شود که گرفتن پوکمون‌های براق فوق‌العاده کمیاب را از دست بدهید.

برای کسانی که آشنایی ندارند، یک پوکمون براق یک تنوع بسیار غیر معمول و درخشان از یک پوکمون با پالت رنگی جایگزین است. آنها قوی تر از هیولاهای معمولی نیستند، اما نادر بودن آنها (در اسکارلت و بنفش، شانس پایه برای یافتن یکی ۱ در ۴۰۹۶ است) آنها را به یافته های فوق العاده هیجان انگیز تبدیل می کند. و هی، چه کسی یک Eevee نقره ای یا Magikarp طلایی نمی خواهد؟

که در اسکارلت و بنفشپوکمون‌های براق مانند هر موجود دیگری در جهان ظاهر می‌شوند – بازیکنان اگر می‌خواهند آن‌ها را بگیرند فقط باید چشم‌هایشان را ببندند – اما یکی از ویژگی‌هایی که اگر یکی از بچه‌های درخشان روی صفحه باشد همیشه علامت‌گذاری می‌شود، عملکرد نبرد خودکار است. . اگر بازیکنان پوکمون خود را برای مبارزه با همه چیز در زمین بفرستند، از از بین بردن درخشش خودداری می‌کنند و به شما امکان می‌دهند با خیال راحت آنها را بگیرید.

با این حال، به نظر می رسد که همین ایده در مورد ویژگی Syncro Machine در مورد استفاده قرار نگرفته است دیسک نیل. در آخرین بسط، بازیکنان می‌توانند از Synchro Machine استفاده کنند تا مانند پوکمون خودشان در جهان بگردند، با دیگران بجنگند و هر طور که می‌خواهند کاوش کنند. این یک ایده درخشان است، اما بازیکنان بدشانس قبلاً به رسانه های اجتماعی اشاره کرده اند که ممکن است در این حالت با درخشش ها روبرو شوید و اگر این کار را انجام دهید، اگر توجه نکنید یا خیلی به آنها نزدیک شوید می توانید آنها را شکست دهید. علاوه بر این، حتی اگر شما انجام دادن به موقع متوجه شوید، دیگران گزارش کرده اند که پایان دادن به همگام سازی اغلب پخش کننده را خیلی دور از براق مورد نظر قرار می دهد و باعث از بین رفتن آن می شود.

“هشدار برای شکارچیان براق. [In] حالت همگام – پوکمون شما SHINIES را شکست خواهد داد. این را به سختی یاد گرفتم من تا زمانی که چشمان خاکستری را دیدم متوجه براق بودن آن نشدم، و اگر به یک پوکمون نزدیک شوید، با آن مبارزه خواهید کرد.” @shinyycatherine پست کرد.

بیشتر ببین

کاربر دیگری گزارش داد که یک اسکایتر براق پیدا کرده است که وقتی از حالت خارج شدند، از بین رفت: “متاسفانه نتوانستم اسکایتر را به اندازه کافی نزدیک کنم و او ناپدید شد.” @HiksBR نوشت.

بیشتر ببین

همین موضوع ناامیدکننده بود پرچم‌گذاری شده توسط @XenoModsکه کلیپی از برخورد آنها با یک تیروگ براق را به اشتراک گذاشت که نتوانستند آن را بگیرند.

بیشتر ببین

نیازی به گفتن نیست، هر کسی که نگران از دست دادن این برخوردهای به خصوص نادر است، ممکن است بخواهد هنگام استفاده از Synchro Machine احتیاط کند، زیرا در حال حاضر مشخص نیست که آیا این مشکل درخشان ممکن است در به‌روزرسانی آینده برطرف شود یا خیر.

اگر عاشق پوکمون هستید، حتماً رتبه‌بندی هر نسل را در ما بررسی کنید بهترین بازی های پوکمون فهرست همچنین می توانید بازی های خارق العاده بیشتری را برای بازی پیدا کنید نینتندو سوییچ با توصیه های ما برای بهترین بازی های نینتندو سوییچ.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/nintendo-switch/pokemon-scarlet-and-violet-dlcs-new-synchro-machine-can-lead-to-failed-shinies-players-warn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *