بازیکنان Mortal Kombat 1 به قیمت DLC “مدل فریمیوم” پاسخ دادند

بازیکنان Mortal Kombat 1 به یک DLC مرگبار جدید با مضمون هالووین که برچسب قیمت وحشتناکی دارد: ۱۰ دلار پاسخ دادند.

بازیکنان می توانند انیمیشن وحشتناک جک و فانوس را با مبلغ شاهزاده ای ۱۲۰۰ کریستال اژدها، یک ارز ممتاز درون بازی که دارای نرخ تبدیل فعلی ۱۲۵۰ کریستال به قیمت ۱۰ دلار است، انتخاب کنند.


تریلر معرفی Mortal Kombat: Onslaught.

برای بیان این موضوع، بسته کامبت مورتال کامبت ۱۱، در حالی که عنوان قبلی این سری بود، دارای چندین DLC کامل بود. شخصیت ها فقط با ۲۰ دلار اما Mortal Kombat 1 معادل ۱۰ دلار برای آن یک مرگ و میر می خواهد، حتی اگر این یک بازی پریمیوم است که در بهترین حالت ۶۰ پوند قیمت دارد – یا اگر برای نسخه پرمیوم هزینه کنید، ۸۵ پوند است.

در نتیجه، برخی از طرفداران به این قیمت واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند که NetherRealm قیمت‌های «فریمیوم» را برای یک محصول ممتاز می‌خواهد که قبلاً محتوایی برای DLC ندارد.

۱۲۰۰ کریستال برای مرگ هالووین
توسطu/BarnsleyLad که درمورتال کامبت

“آیا می خندید؟ آیا می توانم برای این بازی مدل فریمیوم با قیمت تمام شده بازپرداخت کنم؟” از u/BarnsleyLad پرسید.

u/Extravagod پاسخ داد: “این واقعی است؟ من جدی فکر کردم که این یک شوخی است. مانند برخی از الگوهای رفتاری. زیرا فروشگاه قبلاً احمقانه است.”

“من ۱۰۰ یورو برای یک بازی فریمیوم پرداختم؟ در حال حاضر چه مشکلی وجود دارد؟ چی؟ Lmao، این یک کلاهبرداری لعنتی است. یک بازی بی بضاعت راه اندازی کنید، شخصیت هایی را که در داستان هستند پشت یک بسته کمبت قرار دهید، یک فروشگاه کاملا احمقانه بسازید. قیمت‌ها، برای بالا بردن آن؟ این فراتر از احمقانه است. آنها باید شرمنده باشند.

این تنها چند هفته پس از طرح گان و سومو می آید DLC گران قیمت مشابه برای تگزاس Chain Saw Massacre که باعث واکنش شدید جامعه شد.

دقیقا ۳۶۴ روز بعد رونمایی از آنMortal Kombat: Onslaught – بازی رایگان بازی NetherRealm برای جمع آوری کاراکترها – در مرحله آزمایش بتا قرار ندارد و برای دانلود در iOS و اندروید موجود است.


منبع: https://www.eurogamer.net/mortal-kombat-1-players-hit-back-at-freemium-model-dlc-pricing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *