بازیکنان Titanfall 2 فکر می کنند که Respawn بالاخره مشکلات سرور چند ساله خود را برطرف کرده است

به نظر می رسد Respawn بی سر و صدا Titanfall 2 را اصلاح کرده است.

در سال ۲۰۲۱، Respawn به دنبال اطمینان دادن به بازیکنان نگران Titanfall 2 بود. گزارش‌های مربوط به یک آسیب‌پذیری امنیتی باعث شد برخی بازی را حذف نصب کنند.

با این حال، برای مدت طولانی، کارهای بسیار کمی برای پایگاه هواداران کوچک اما اختصاصی Titanfall 2 انجام شده بود، اما اکنون به نظر می رسد Respawn نه تنها به مشکلات سرور پرداخته است، بلکه طرفداران Titanfall را نیز هیجان زده کرده است که ممکن است چیز جدیدی نیز در افق باشد.


بیایید بازی Titanfall 2 – Late to the Party.

“به نظر می رسد سرورهای Titanfall 2 توسط Respawn تعمیر شده اند. (بله، این واقعی است!!!)” یک موضوع اکنون پین شده در Titanfall اعلام شده است. subreddit.

“به طور خاص، فقط برای رفع هرگونه تصور غلط، چیزی که برطرف شد خواستگاری بود. شما دیگر در هنگام جستجوی یک مسابقه قطع نمی شوید. قطع ارتباط در حین بازی یا تاخیر سرور تقریباً دو سال است که اتفاق نمی افتد.”

بازی Vanilla Titanfall 2 تایید شد! (همچنین برخی موارد ردیت)
توسطu/GeckoLizard که درسقوط تیتانیوم

اما بیشتر وجود دارد. به نظر می رسد که سایر اشکالات و اشکالاتی که مدت هاست تیراندازی مورد علاقه طرفداران را مخدوش کرده اند نیز برطرف شده اند، لیست های پخش بی سر و صدا به روز شده اند، و به روز رسانی Apex Legends – بازی که البته توسعه دهنده و جهان خود را با Titanfall به اشتراک می گذارد. برخی از طرفداران متقاعد شده اند که Respawn بی سر و صدا با آنها در ارتباط است تا بگوید که ممکن است قسمت سوم در حال توسعه باشد.

@Iniqu1ty در X/Twitter توضیح می‌دهد: «آخرین به‌روزرسانی Apex با: انتقال ورودی…. موضوع: Nessie…. ۱۳۹۴۵۲۱۲۰۰ ۱۴۷۷۶۳۸۰۰۰ ۱۵۴۹۲۶۷۲۰۰ به پایان می‌رسد.»

“اگر این اعداد را جستجو کنید، هر کدام تاریخ انتشار Titanfall 1، Titanfall 2 و Apex Legends را در زمان یونیکس نشان می‌دهند.

ضد سخت سرد؟ متاسفانه خیر. اما باید اعتراف کنید که زمان بندی مطمئناً مشکوک است، به خصوص که طرفداران بازی Titanfall 2 از Respawn خواسته بودند تا به سرورها آدرس دهد. سال ها، نه فقط یک یا دو ماه. ما این فضا را تماشا خواهیم کرد و اگر چیز هیجان انگیز دیگری ظاهر شد به شما اطلاع خواهیم داد.

Respawn مدیرعامل وینس زامپلا اخیراً فاش کرد که دوست دارد سومین بازی Titanfall را ببیند.هر چند در “لحظه مناسب”.

زامپلا در مصاحبه ای اذعان کرد که در حالی که استودیو “برنامه های اختصاصی دقیقی” ندارد و “در حال حاضر روی چیزی کار نمی کند” که مربوط به یک بازی جدید Titanfall باشد، “این یک فرنچایز بسیار دوست داشتنی برای طرفداران و همچنین برای طرفداران است. [Respawn developers]”.

اما فقط چند ماه بعد این را فهمیدیم Titanfall 3 تقریباً یک سال در حال توسعه بود تا اینکه برای Apex Legends لغو شد.

محمد علوی، طراح سابق تایتان فال، این داستان را به اشتراک گذاشت و گفت: «تایتان فال ۲ بیرون آمد، همان کاری را کرد که کرد، و ما خوب بودیم، تایتان فال ۳ را می‌سازیم. و ۱۰ ماه به طور جدی روی تایتان فال ۳ کار کردیم. ”

علوی اذعان کرد، اما تیم بعد از دیدن تاثیر تعیین‌کننده ژانر PUBG: Battlegrounds که در حال ایجاد بود، از استراحت برگشتند، «درباره آن صحبت کردیم» و ما مثل «آره… ما باید چرخش کنیم» بودیم.

ما به معنای واقعی کلمه Titanfall 3 را خودمان کنسل کردیم زیرا فکر می‌کردیم که می‌توانیم این بازی را بسازیم و Titanfall 2 به علاوه کمی بهتر می‌شود، یا می‌توانیم بسازیم. [Apex Legends] که به وضوح شگفت انگیز است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/titanfall-2-players-think-respawn-has-finally-fixed-its-years-old-server-issues

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *