بازیکنان War Thunder دوباره اسناد نظامی را در انجمن ها افشا می کنند

بازیکنان War Thunder به آن بازگشته‌اند و اسناد نظامی محدودتری را در انجمن‌های بازی هنگام بحث در مورد وسایل نقلیه بازی ارسال می‌کنند.

این یک اتفاق نادر نیست، زیرا بازیکنان War Thunder به دلیل آپلود اسناد نظامی برای برنده شدن در بحث علیه سایر بازیکنان یا بحث با توسعه دهنده Gaijin Entertainment بر سر واقع گرایی وسایل نقلیه شناخته شده اند. هفته گذشته نه یک بار بلکه دو بار تکرار شد.

در ۱۱ دسامبر، یک کاربر مطالب آموزشی را برای تانک نورینکو VT-4 پست کرد (همانطور که توسط سایبر دیلی). در ۱۲ دسامبر، یک کاربر راهنمای خودروی جنگی پیاده نظام M2A2 Bradley را پست کرد (همانطور که توسط وظیفه و هدف).


Eurogamer Newscast: مسابقه خبری سال ۲۰۲۳!

تاپیک های حاوی اسناد به سرعت توسط مدیران War Thunder حذف شدند. هر دو مجموعه اسناد طبقه بندی نشده هستند، اما حاوی اطلاعات حساس هستند. علاوه بر این، دفترچه راهنمای M2A2 برادلی صادرات کنترل می شود.

بنیانگذار Gaijin Entertainment، Anton Yudintsev به Task and Purpose گفت: “ما سهم خود را در کمک به محدود کردن نشت” اسناد M2A2 Bradley انجام دادیم، اما گفت که این کتابچه راهنمای کاربر قبل از اینکه کسی آن را در انجمن War Thunder آپلود کند، روی پلتفرم های مختلف پست شده بود. یودنتسف افزود: «ما نمی‌توانیم با آنچه در سایر پلتفرم‌ها اتفاق می‌افتد کاری انجام دهیم.

به گفته حوادث مستند در ویکی پدیا اولین نشت در سال در ۱۶ ژانویه بود که اسناد نظامی دو بار افشا شد در همان هفته در مورد دژاوو صحبت کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/war-thunder-players-leak-military-documents-on-forums-again

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *