بازیگر Deus Ex Adam Jensen با ابراز تاسف از وضعیت صنعت با شخصیت خداحافظی کرد

الیاس توفکسیس با شخصیت Deus Ex خود، آدام جنسن، خداحافظی کرد، حالا که نسخه بعدی این فرنچایز در حال توسعه است.

نوشتن در Deus Ex reddit، Toufexis – که همچنین بازی می کند سم کو در استارفیلد – گفت که می خواهد قدردانی خود را با جامعه سریال به اشتراک بگذارد. این بازیگر گفت: «می‌خواستم به اینجا بیایم و از شما به خاطر این صفحه، پیام‌های فوق‌العاده‌تان در طول سال‌ها و حمایت قوی و باورنکردنی‌تان تشکر کنم».

“در مورد جنسن، ما خداحافظی می کنیم، اما امیدوارم خداحافظی نکنیم. شاید شخص دیگری مجوز را بخرد. شاید یک سریال انیمیشن بسازیم یا بازی را تمام کنیم. ایلان ماسک یک طرفدار بزرگ است، فکر می کنم مقداری پول دارد. یک نفر. ازش بپرس!”

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

سخنان توفکسیس در پی اخبار هفته گذشته است که بازی جدید Deus Ex Eidos Montreal توسط Embracer Group کنسل شده بود، باعث اخراج تعدادی از کارمندان در استودیو شد. این بازیگر گفت که او “نسبتا مطمئن است” این نسخه روی جنسن تمرکز نخواهد کرد و گفت که داستان شخصیت او “به نظر تمام شده است”. بدون در نظر گرفتن این موضوع، توفکسیس هنوز از اخبار و برای کسانی که شغل خود را از دست داده اند، احساس “خشم” می کند.

او نوشت: “شرکت های بازی های ویدئویی در حال حاضر در مکان عجیبی قرار دارند. امیدوارم این موضوع درست شود.”

متشکرم
توسطu/RealEliasToufexis که درDeucex

توفکسیس در یک تاپیک جداگانه در X، از وضعیت صنعت که تاکنون هزاران اخراج از ابتدای سال را شاهد بوده است، ابراز تاسف کرد. او نوشت: “Deus Ex کنسل شد. این بازی عظیم دیگری که هم در آن بازی می کردم و هم کارگردانی می کردم، کنسل شد و بازی سومی که در آن بازی می کردم و کارگردانی می کردم دوباره کار شد و اکنون از صفر شروع می شود، تیم کاملاً جدید.” “دنیای بازی های ویدئویی در حال حاضر یک منطقه فاجعه آمیز است.”

در حالی که این بازیگر گفت که در حال حاضر تعدادی بازی دیگر در دست ساخت دارد، او انتظار دارد که این بازی ها نیز در مرحله ای از خط تولید لغو شوند. توفکسیس به جزئیات بیشتر در مورد اینکه این پروژه ها چه هستند نپرداخت، اما به طرفداران اطمینان داد که هنوز “آهن های زیادی در آتش دارد”.

امسال سال فوق العاده سختی برای صنعت بازی های ویدیویی بوده است. شرکت هایی مانند مایکروسافت، شورش و وحدت همه اخراج ها را اعلام کرده اند.

در همین حال، اوایل سال جاری، GDC گزارش وضعیت صنعت بازی خود در سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. در اینجا، گفته شد که ۳۵ درصد از توسعه دهندگان بازی تحت تأثیر اخراج در ۱۲ ماه گذشته قرار گرفته اند. علاوه بر این، نیمی از افراد مورد بررسی گفتند که هستند کاهش مشاغل بیشتر در راه است.


منبع: https://www.eurogamer.net/deus-ex-adam-jensen-actor-says-goodbye-to-character-as-he-laments-state-of-the-industry?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *