بازی اسکیت شوتر تحسین شده OlliOlli Rollerdrome در ماه نوامبر برای Xbox عرضه شد

Rollerdrome، تیرانداز اسکیت‌باز تحسین‌شده (و بسیار شیک) از توسعه‌دهنده OlliOlli، Roll7، در تاریخ ۲۸ نوامبر برای Xbox Series X/S و Game Pass عرضه می‌شود.

Rollerdrome که در اواخر سال گذشته برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن عرضه شد، در آینده‌ای دور از هفت سال آینده اتفاق می‌افتد، جایی که در دنیایی که توسط شرکت‌های بزرگ اداره می‌شود، عموم مردم با یک ورزش خونین وحشیانه شناخته شده را آرام می‌کنند. به عنوان، بله، رولردروم.

بازیکنان در نقش کارا هاسون با وارد شدن به این مجموعه دیستاپیایی، اسکیت سواری می کنند و اسلحه را بالا می برند – به طور خاص، تپانچه های دوتایی، نارنجک انداز، تفنگ ساچمه ای، و در نهایت، یک کمان صلیبی لیزری – برای چند نفر سوم شخص پرسرعت. اکشن تیراندازی، که در آن انجام ترفندها مهمات را بازیابی می کند و حرکت اسلو به سبک گلوله می تواند برای موفقیت بیشتر در برابر حریفان به کار گرفته شود.


تریلر رولردروم تحسین برانگیز.

کریس تاپسل از Eurogamer در زمان عرضه در سال گذشته Rollerdrome را بسیار دوست داشت و آن را «یکی از شیک‌ترین و معمولی‌ترین بازی‌هایی که تا به حال بازی کرده‌اید» نامید. بررسی اساسی او. او نوشت: «و غم خوب، چه سرگرم کننده است. “بازی های کمی برای شما آواز می خوانند. تعداد کمی از سیستم ها به این زیبایی و بی وقفه تمجید و ترکیب می کنند… و هیچ بازی تا به حال اینقدر باحال نبوده است.”

Rollerdrome از ۲۸ نوامبر در Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود و در همان روز به Game Pass برای رایانه های شخصی، کنسول و ابر می پیوندد.


منبع: https://www.eurogamer.net/olliolli-devs-acclaimed-skate-shooter-rollerdrome-heading-to-xbox-in-november

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *