بازی ایکس باکس هیدئو کوجیما فستیوال ترسناک سینمایی «OD» است.

هیدئو کوجیما رسما از بازی آینده خود رونمایی کرد (که در سال ۲۰۲۲ به بیرون درز کرد) در جوایز بازی ۲۰۲۳. قبلاً به عنوان چیزی توصیف می شد که «هیچ کس قبلاً تجربه یا ندیده است»، این سینمایی OD (قبلاً به نام مصرف بیش از حد) شامل همکاری با کارگردان ترسناک و کمدین جردن پیل خواهد بود.

ODتریلر ۹۰ ثانیه ای شامل نماهای نزدیک از بازیگرانی است که در حال خواندن قافیه های مهد کودک و دیالوگ های دیگر هستند که به طور فزاینده ای از کوره در می روند. در لحظات پایانی کلیپ، نگاهی اجمالی به باز شدن دری در انعکاس چشمان آن‌ها می‌بینید (با صدای جیرجیر که نقطه خانه را چکش می‌کند). هر کجا که داستان بازی ما را ببرد، تریلر به وضوح نشان می دهد که دقیقاً در ژانر ترسناک قرار می گیرد (همانطور که انتظار می رود).

ما از قبل می دانستیم که این عنوان خواهد بود منتشر شده توسط Xbox Game Studios، به شدت به فناوری ابری مایکروسافت متکی است. نشت های قبلی نشان داده شده است Death Stranding مارگارت کوالی بازیگر نقش قهرمان داستان را بازی می‌کند، اگرچه او در هیچ کجای تریلر دیده نمی‌شود. بازیگران مطرح در تریلر شامل سوفیا لیلیس، هانتر شفر و اودو کیر هستند.

می توانید تماشا کنید ODتریلر مرموز زیر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hideo-kojimas-xbox-game-is-the-cinematic-horrorfest-od-024342457.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/hideo-kojimas-xbox-game-is-the-cinematic-horrorfest-od-024342457.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *