بازی با ورق وحشی NFL Peacock رکوردهای استریم را شکست

چیزهای کمی به اندازه تماشای فوتبال در روز یکشنبه آمریکایی وجود دارد. اگر کسی نیاز به مدرک بیشتری دارد، NFL و طاووس آن را دارند: ۱۴ ژانویه وایلد کارت انحصاری AFC Peacock رکورد جدیدی را برای بیشترین پخش زنده در تاریخ ایالات متحده ثبت کرده است. با توجه به الف انتشار مشترک از Peacock و Comcast متعلق به NBC، بازی Kansas City Chiefs vs. Miami Dolphins – اولین پلی آف که تا به حال به طور انحصاری پخش زنده پخش شد – به ۲۷٫۶ میلیون بیننده رسید.

Peacock همچنین ادعا می کند که پخش زنده برای تشکر از بیشترین استفاده از اینترنت در یک روز در سراسر ایالات متحده است که ۳۰ درصد از ترافیک اینترنت را اشغال می کند. با این حال، داده‌های کنونی برگرفته از داده‌های زنده و سریع ملی سفارشی نیلسن است که اعداد رسمی در روز جمعه، ۱۹ ژانویه منتشر می‌شوند.

در حالی که پخش زنده جایگزین خوبی برای لرزیدن شخص در طول چهارمین بازی سرد NFL تاریخ بود، اما همه از آن راضی نبودند. پت رایان، نماینده کنگره نیویورک از جمله کسانی بود که خشم خود را از پرداخت هزینه برای سرویس استریم دیگری برای تماشای یک بازی که معمولاً از طریق کابل پخش می شود، ابراز کرد. "چقدر سود بیشتر می کنند [NFL commissioner Roger] گودل و ان‌بی‌سی باید به قیمت آمریکایی‌های سخت‌کوش کار کنند؟" رایان در نامه ای نوشت. "کنگره در معاملات پخش خود به NFL معافیت ضد انحصاری اعطا کرد با این انتظار که از آن برای سرکوب طرفداران استفاده نکنید. این به وضوح یک اشتباه بود."

این بازی برای بینندگان میامی و کانزاس سیتی در شعبه های محلی NBC در دسترس بود. هر کس دیگری که علاقه مند به تماشا بود باید برای یک ثبت نام می کرد اشتراک طاووس، از ۶ دلار در ماه شروع می شود. برنامه طاووس برای پخش جریانی بازی وحشی بود اولین بار در ماه مه گذشته اعلام شدطبق گزارش ها، NBC 110 میلیون دلار برای حقوق آن پرداخت کرده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/peacocks-nfl-wild-card-game-broke-streaming-records-103503762.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/peacocks-nfl-wild-card-game-broke-streaming-records-103503762.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *