بازی بتمن که به Shadow of Mordor تبدیل شد به صورت آنلاین پخش شد

فیلم‌های گیم‌پلی بازی بتمن که به Shadow of Mordor تبدیل شده است، به صورت آنلاین منتشر شده است.

روزی روزگاری، سازنده Monolith روی این پروژه بتمن کار می کرد با این امید که با سری فیلم های شوالیه تاریکی کریستوفر نولان پیوند بخورد. با این حال، بازی در نهایت لغو شد – طبق گزارش ها تا حدی به این دلیل بود که کارگردان فیلم هرگز به طور رسمی این ایده را برکت نداد.

یک قسمت ۲۰۱۹ از آیا بازی را می دانستید؟ گزارش داد که این پروژه لغو شده بتمن – که با نام رمز آپولو شناخته می شد – دارای انواع مکانیک های مخفی کاری و جنگی با الهام از بازی های Arkham، فناوری جهان باز و پایه و اساس چیزی است که در نهایت به سیستم Shadow of Mordor's Nemesis تبدیل می شود.

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

اکنون مجموعه ای از تصاویر و تکه هایی از گیم پلی پروژه لغو شده بتمن Monolith راه خود را به صورت آنلاین باز کرده است.

اینها که در پلتفرم رسانه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده اند، نگاهی اجمالی به بتمن در حال سر خوردن در خیابان های گاتهام، Batmobile بازی، بارگذاری وسایل، سکانس های مخفی کاری و موارد دیگر را نشان می دهند.

اما همانطور که می دانیم این بازی هرگز به پایان نرسید. همانطور که کاربر X SpideyRanger در تاپیک خود اشاره می کند: “برادران وارنر فکر نمی کردند که داشتن دو فرنچایز بازی بتمن ایده خوبی باشد، بنابراین بازی بتمن به پروژه ارباب حلقه ها تبدیل شد و به این ترتیب “Shadow of Mordor” را دریافت کردیم. ”

در حالی که Monolith در تمام آن سال‌ها نتوانست بازی بتمن خود را منتشر کند، در حال حاضر روی بازی دیگری مرتبط با DC کار می‌کند: Wonder Woman.

این نسخه خاص بود اولین بار در سال ۲۰۲۱ اعلام شدزمانی که توسعه‌دهنده گفت بازیکنان «در مبارزه برای متحد کردن خانواده آمازون و انسان‌های دنیای مدرن تبدیل به دیانا از Themyscira می‌شوند» و «ارتباطات عمیقی با دشمنان و متحدان ایجاد می‌کنند که از یک مبارز قهرمان به یک رهبر اثبات شده تبدیل می‌شوند».

در اوایل سال جاری، مشخص شد که استودیوی Gotham Knights WB Games Montreal خواهد بود پشتیبانی از توسعه بازی آینده Wonder Woman Monolith.


منبع: https://www.eurogamer.net/batman-game-that-became-shadow-of-mordor-footage-surfaces-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *