بازی بعدی سازنده Celeste امسال منتشر نخواهد شد

Earthblade، پروژه بعدی توسعه دهنده Celeste Extremely OK Games، در سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد، اما پیشرفت در حال انجام است.

مدیر استودیو مدی تورسون به‌روزرسانی جدیدی را به اشتراک گذاشت و در حالی که “این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر نمی شود”، پیشرفت “راکد” نیست و تیم “هنوز برای کار روی آن هیجان زده است”.

طراح بازی Kyle Pulver اکنون به تیم توسعه ملحق شده است – Pulver روی تعدادی پروژه کوچک کار کرده و قهرمان جهان TowerFall بوده است.


بازی بعدی سازنده Celeste امسال منتشر نخواهد شدEarthblade – نشان بازی جوایز


Earthblade – نشان بازی جوایز

تورسون نوشت، پولور با “شناسایی دید ما و مشکلاتی که مانع از اجرای بازی می شود” به پیشرفت تیم کمک کرده است.

تورسون خود را به عنوان یک گلوگاه در توسعه معرفی کرد، تا حدی به دلیل تغییر جنسیت خودش. او می‌گوید: «انتقال شامل تغییرات، عدم قطعیت و شک زیادی است و به راحتی می‌توان دید که چگونه به Earthblade نفوذ کرده است.

“من اخیراً از یک سفر خارج از کشور برگشتم که در آن تحت یک عمل جراحی بزرگ مرتبط با گذار قرار گرفتم. من هنوز هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی در حال بهبود هستم، اما بازگشت به خانه و محل کار بسیار خوب است. این یک رویداد بی‌ثبات کننده و بزرگ بود که رخ داد. سال گذشته برای من. حالا که تمام شده است، احساس راحتی عمیقی دارم، انگار ذهنم درهم پیچیده ای از گره ها بود که اکنون می توانم به آرامی شروع به باز کردن کنم. و با باز شدن هر گره، وضوح بیشتری جای خود را می گیرد. احساس می کنم آغاز یک دوره جدید است.”

Earthblade اولین بار در سال ۲۰۲۱ با یک اولین نگاه در دسامبر ۲۰۲۲ در The Game Awards ارائه شد.

این یک «بازی کاوش-اکشن دوبعدی در دنیای هنر پیکسلی یکپارچه» خواهد بود، اما با زیبایی‌شناسی به‌طور مشخصی خارق‌العاده‌تر از Celeste که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

در اوایل سال جاری، تیم Celeste یک اسپین آف به سبک N64 منتشر کرد برای جشن ششمین سالگرد بازی. برای بازی در itch.io در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/celeste-developers-next-game-wont-be-out-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *