بازی بعدی لاریان “لحن، سبک و روش انجام آن” متفاوت با Baldur's Gate 3 خواهد بود، اما آن را “کوتوله” نخواهد کرد.

شاید شنیده باشید: while Larian با به روز رسانی Baldur's Gate 3 کار خود را انجام نداده استبازی بعدی استودیو Baldur's Gate 4 یا هر چیزی مربوط به D&D نخواهد بود.

اما در حالی که سوئن وینکه، موسس و مدیر استودیو، در سخنرانی آزاد خود در GDC گفت که تیم در حال کار بر روی “یک چیز جدید” است، دقیقاً مشخص نبود که “جدید” به چه معناست. با این حال وینک در صحبت با Eurogamer در این رویداد کمی بیشتر توضیح داد. مورد بعدی “جدید است به این معنا که با کارهایی که قبلا انجام داده ایم متفاوت است.”

او گفت: “هنوز به اندازه کافی آشنا، اما متفاوت است”، در حالی که “لحن، سبک، روش انجام آن برای ما مطمئناً جدید است – و به نظر من بسیار جذاب است. من دوست دارم قبلاً در مورد آن صحبت کنم – زیرا من من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم – اما نمی توانم بیشتر بگویم. اما از این نظر جدید است.”

Vincke همچنین توضیح داد که به نظر می رسد یک سوء تفاهم جزئی در مورد اندازه کلی بازی وجود دارد، هرچند ممکن است تعریف شود. در طول هفته از وینکه نقل شده است که بازی بعدی که استودیو روی آن کار می کند، آن را “کوتوله” می کند. این کاملاً با آنچه او قصد داشت مطابقت ندارد.

او گفت: “آیا من واقعاً چنین گفتم؟ فکر می کنم در این مورد به اشتباه نقل قول شده ام.” “من آن عبور را دیدم و گفتم، “باید بررسی کنم که واقعاً چه گفته ام”، یا به دلیل این که به شدت دچار شلوغی شده بودم، یا اشتباه گفتم، یا …

“بنابراین این یک RPG خیلی بزرگ نیست که همه آنها را کوتوله کند، چیزی که ما اکنون می سازیم – منظورم این است که ما یک زوج داریم، ما دو بازی داریم که می خواهیم بسازیم – و [that] ما در واقع پس از ساخت BG3 در نظر داشتیم، بنابراین اکنون به آن مسیر بازگشته ایم. آنها بزرگ و جاه طلب هستند، مطمئناً. اما منظورم این است که از نظر دامنه، احتمالاً BG3 به اندازه کافی خوب است!”

Vincke همچنین یکی از چندین توسعه‌دهنده بود که با بیانیه‌های قوی در مورد مبارزه مداوم این صنعت با اخراج‌ها اظهار داشت. رئیس Larion با استناد به “طمع” ناشر به عنوان یک علت وینک همچنین در طول گفتگوی ما در GDC در این مورد با Eurogamer توضیح داد – خیلی زود از آن چت انتظار بیشتری دارید.


منبع: https://www.eurogamer.net/larians-next-game-will-have-different-tone-style-way-of-doing-it-to-baldurs-gate-3-but-wont-dwarf-it?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *