بازی ترسناک بقا Crow Country تاریخ اکران می شود

Crow Country، بازی ترسناک بقای یکپارچهسازی با سیستمعامل از توسعه دهنده Snipperclips!، اکنون تاریخ انتشار دارد: ۹ می در هر دو Steam و PlayStation 5.

به مناسبت انتشار ماه آینده، SFB Games تریلر جدیدی منتشر کرده است تا بیشتر محیط‌های پارک تفریحی و زیبایی PS1 خود را به نمایش بگذارد.

آدام ویان، مدیر خلاقیت گفت: “ما واقعاً برای اعلام تاریخ عرضه بازی Crow Country بسیار هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا بازیکنان در نهایت بازی تمام شده را به دست آورند.” “این پروژه یک کار واقعی عاشقانه بوده است – اسرار و شگفتی های زیادی برای بازیکنان وجود دارد که در Crow Country در زمان راه اندازی آن کشف کنند.”


بازی ترسناک بقا Crow Country تاریخ اکران می شودکشور کلاغ | تریلر تاریخ انتشار | استیم، PS5 | بازی های SFB


کشور کلاغ | تریلر تاریخ انتشار | استیم، PS5 | بازی های SFB

برای افراد ناآشنا، Crow Country یک جور Resident Evil است و Silent Hill با Final Fantasy 7 ملاقات می کند. این یک بازی ترسناک بقا است که با پازل ها و معماهای مبهم، به علاوه شخصیت های کوچک و درشت یادآور بهترین های Square Enix است.

همه چیز در یک پارک تفریحی مخروبه – کشور کلاغ نامدار – در سال ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد، جایی که شما در نقش کارآگاه مارا فارست بازی می‌کنید و وظیفه کشف حقیقت پشت ناپدید شدن صاحب منزوی آن را دارد. بخش پارک قهوه Alan Wake 2 را با رنگ بیشتری در نظر بگیرید.

اگر این کار شما را می طلبد، یک وجود دارد نسخه ی نمایشی Crow Country برای بررسی بخش کوتاهی از بازی که با اعلام بازی در اکتبر سال گذشته منتشر شد.

من آن زمان آن را انجام دادم و نمی‌توانستم صبر کنم تا بیشتر بازی کنم. اکنون زمان زیادی تا انتشار کامل بازی با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار (قیمت بریتانیا TBA) باقی نمانده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/retro-survival-horror-crow-country-gets-release-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *