بازی تیراندازی چند نفره گروهی جنگ ستارگان دوباره به عقب رانده شد، این بار به سال ۲۰۲۴

بازی تیراندازی چند نفره گروهی جنگ ستارگان دوباره به عقب رانده شد، این بار به سال ۲۰۲۴

بازی رزمی چندنفره رایگان آینده Zynga، جنگ ستارگان: شکارچیانبار دیگر به تعویق افتاد و اکنون برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

برای کسانی که آشنا نیستند جنگ ستارگان: شکارچیان قرار است در تاریخ راه اندازی شود نینتندو سوییچ و دستگاه های تلفن همراه در سیاره Vespaara، بازیکنان در نبردهای سوم شخص با استفاده از انواع شکارچی ها (شخصیت های قابل بازی)، در حالت هایی مانند اسکورت (که شما را ملزم به جابجایی محموله می کند) و کنترل (که در آن بازیکنان باید کنترل آن را به دست بگیرند، مبارزه خواهند کرد. یک هدف). اساساً به نظر بسیار شبیه است Overwatch 2 اما با یک جنگ ستارگان کت رنگ

به عنوان یوروگیمر گزارش هااین عنوان از زمانی که برای اولین بار معرفی شد، بارها به تعویق افتاده است، که در ابتدا انتظار می رفت در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. با این حال، سال به سال به عقب رانده می شود. در آخرین اعلامیه تاخیر توسعه‌دهنده، اعلام شد که تصمیم “سخت” به منظور “اطمینان از رسیدن به بالاترین سطح کیفیت” گرفته شده است.

ما از همه هوادارانمان که بازی کردند سپاسگزاریم جنگ ستارگان: شکارچیان در لانچ نرم و علاقه مند به درگیری و اشتیاق برای بازی نشان داده شده در مناطق پرتاب نرم ما هستم.”

بیشتر ببین

این تیم همچنین توضیح داد که در حال حاضر روی “چند عنصر جدید هیجان انگیز” مانند مکانیک هسته جدید، حالت رتبه بندی و به روز رسانی های آینده کار می کند.

“تاخیر بازی هم برای طرفداران و هم برای ما به عنوان توسعه دهندگان ناامید کننده است، اما اولویت اصلی ما این است که بازیکنان بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. ما همچنان به تلاش برای رسیدن به این هدف، در دستگاه های Nintendo Switch، Android و iOS ادامه می دهیم.”

فراتر از پنجره مبهم سال ۲۰۲۴، دقیقاً مشخص نیست چه زمانی جنگ ستارگان: شکارچیان اکنون انتظار می رود منتشر شود.

ممکن است زمان بیشتری را برای Star Wars: Hunters منتظر بمانیم، اما اگر در حال حاضر به دنبال چیزی برای بازی هستید، می‌توانید چند بازی تخفیف‌خورده شگفت‌انگیز را در نسخه اولیه ما پیدا کنید. معاملات بازی ویدیویی جمعه سیاه هاب می توانید از تخفیف های بیشتر در وب سایت ما دیدن کنید معاملات بازی جمعه سیاه جمع بندی


منبع: https://www.techradar.com/gaming/mobile-gaming/star-wars-multiplayer-squad-shooter-game-pushed-back-again-this-time-to-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *