بازی جدید Dungeons and Dragons در راه از تیم Disney Dreamlight Valley

تیم پشت دره دریم لایت دیزنی در حال کار بر روی یک بازی جدید بر اساس Dungeons and Dragons هستند.

این نسخه آینده برای رایانه شخصی و کنسول توسط Gameloft Montreal که همچنین Lego Star Wars Castaways و تعدادی از بازی‌های سری Dungeon Hunter را ساخته است، ارائه خواهد شد.

همه اینها در Dungeons and Dragons' Forgotten Realms اتفاق می‌افتد و توسعه‌دهنده قول ترکیبی از ماجراجویی‌های co-op، بقای بلادرنگ و اکشن را می‌دهد که مهارت‌های بازیکنان را در یک کمپین «نابخشوده» آزمایش می‌کند.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

گفت: “ما مفتخریم که با Wizards of the Coast شریک شویم تا تجربه ای کاملاً جدید در دنیای Dungeons and Dragons ارائه دهیم.” لی کابوریس، تهیه کننده اجرایی Gameloft Montreal. “همه ما طرفداران بزرگ D&D هستیم و در حال حاضر سخت در تلاش هستیم تا مفهوم خود را زنده کنیم، از جمله رشد تیم خود را، و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در آینده هستیم.”

Wizards of the Coast و هاسبرو معاون استراتژی دیجیتال و صدور مجوز یوجین ایوانز اضافه کردند که این همکاری آینده با توسعه دهنده دره دریم لایت دیزنی “نمونه اصلی از [its] استراتژی» برای رشد سبد بازی های دیجیتال خود.

“داده شده [Gameloft’s] ایوانز گفت: “سابقه قابل توجه ایجاد تجربیات جدید باورنکردنی با IP های بزرگ همراه با اشتیاق آنها برای D&D و دید برای این بازی، ما مطمئن هستیم که آنها تجربه ای ایجاد خواهند کرد که طرفداران را در سراسر جهان خوشحال می کند.”

Gameloft تنها استودیویی نیست که روی یک بازی جدید Dungeons and Dragons کار می کند. توسعه دهنده Payday Starbreeze نیز یکی از این موارد را در دست تولید دارد. آیا هر کدام از این نسخه ها به ارتفاعات چشمگیر Baldur's Gate 3 می رسد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم (اگرچه هیچ یک از بازی ها هنوز تاریخ انتشار قطعی ندارند).

در مورد دره دریم لایت دیزنی، ماه گذشته سالی و مایک وازوفسکی از هیولاها وارد صحنه شدند. اگر هنوز می‌خواهید این دو هیولا را در دهکده دره دریم لایت دیزنی زندگی کنید، اما نمی‌دانید چگونه، حتماً راهنمای نام‌گذاری مناسب ما را بررسی کنید: چگونه مایک و سالی را در دره دریم لایت دیزنی بیاوریم.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-dungeons-and-dragons-game-on-the-way-from-disney-dreamlight-valley-team?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *