بازی جدید Kingdom Hearts نسخه بتای بسته را از ماه آینده آغاز می کند

اسکوئر انیکس بازی Kingdom Hearts Missing-Link، بازی بعدی سری Disney-meets-Final-Fantasy را برای اندروید و iOS معرفی کرده است و ثبت نام برای نسخه بتا بسته اکنون باز است.

Square بازی را به عنوان یک “GPS اکشن RPG” توصیف می کند که دارای شخصیت های جدید و داستانی جدید در دنیای Kingdom Hearts است.

سازنده چیز دیگری در مورد بازی فاش نکرده است، اگرچه از تریلر گیم پلی بازی به نظر می رسد بین کاوش جهان باز و نبرد با دشمنان Heartless تقسیم شود.


تریلر بازی Kingdom Hearts Missing-Link

شخصیت های آشنای دیزنی از جمله میکی ماوس، راپونزل و وینی پو و همچنین قهرمانان سریال سورا و ریکو ظاهر خواهند شد، البته به عنوان احضار و نه اعضای حزب. با توجه به بتای بسته شده سوالات متداولبازیکنان می توانند با حداکثر سه بازیکن دیگر “در فاصله نزدیک” یک مهمانی تشکیل دهند.

این بازی دنیای Scala ad Caelum را که برای اولین بار در بازی موبایل Kingdom Hearts Union X معرفی شد (مثل حرف یونانی به صورت “chi” تلفظ می‌شود) معرفی شد و بعداً در Kingdom Hearts 3 گسترش یافت. مشخص نیست مکان بازیکن چگونه خواهد بود. با گیم پلی بازی گره بزنید، اما در یک نقطه تریلر نقشه ای با نماد بازیکن و نمادهای اطراف برای رویارویی با دشمن و چهره های دوستانه دیزنی را نشان می دهد که چیزی شبیه به حملات پوکمون گو را نشان می دهد.

یک بتای بسته برای بازیکنان iOS در ۲۹ نوامبر تا ۸ دسامبر برگزار می‌شود، در حالی که بازیکنان اندروید فرصت امتحان کردن بازی را در ژانویه ۲۰۲۴ خواهند داشت. در حال حاضر، فقط ساکنان بریتانیا یا استرالیا می‌توانند برای نسخه بتا بسته ثبت‌نام کنند، با برنامه‌های کاربردی. روی رسمی باز شود وب سایت Kingdom Hearts Missing-Link. حدود ۳۰۰۰ شرکت کننده از بریتانیا و استرالیا برای شرکت در بتا انتخاب خواهند شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-kingdom-hearts-game-begins-closed-betas-next-month

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *