بازی رایگان هفته آینده Epic Games Store فاش شد

با جدیدترین پیشنهادات رایگان هفتگی فروشگاه Epic Games که اکنون به صورت زنده منتشر می‌شود، Epic چشم خود را به آینده دوردست هفت روزه معطوف کرده است و تأیید می‌کند که Ghostrunner، ماجراجویی اکشن پارکور سایبرپانک تحسین‌شده، عنوان رایگان بعدی آن از پنجشنبه، ۱۱ آوریل خواهد بود.

Ghostrunner که در اکتبر ۲۰۲۰ راه اندازی شد، بازیکنان را به عنوان جک انتخاب کرد که سعی می کنند از برج دیستوپیای دارما – آخرین پناهگاه بشریت پس از یک رویداد فاجعه بار – عبور کنند تا کی مستر ظالم را سرنگون کنند و انتقام خود را بگیرند.

همه اینها به شکل یک اکشن پارکور اول شخص به طرز وحشیانه‌ای است، زیرا بازیکنان می‌پرند و راه خود را از سطوح نئون آغشته می‌کنند و دشمنان را در دوره‌های تاب خوردن کاتانای باله‌ای از بین می‌برند. مگر اینکه مثل من در این کار وحشتناک باشید، که در این صورت به طرز ناشیانه ای در اطراف محل کار می کنید، فراموش کنید که کدام دکمه ها را باید فشار دهید و سپس با عصبانیت خشمگین آن را ترک کنید.

تریلر Ghostrunner.در یوتیوب تماشا کنید

رابرت پرچس از Eurogamer در این باره نوشت: “Ghostrunner یک بازی در مورد روتین های آکروباتیک است، درباره طراحی آنها و اجرای آنها.” بررسی پیشنهادی او در سال ۲۰۲۰٫ “شما یک شخصیت فوق العاده چابک هستید که می توانید دیوار بدوید، سر بخورید، بچرخید، به اطراف بچرخید و حتی زمان را کاهش دهید. اما شما همچنین یک شخصیت فوق العاده شکننده هستید که با یک ضربه از هر چیزی می میرد. بنابراین، چالش Ghostrunner نوعی ظرافت است: ضربه نخوردن در حالی که همزمان به اندازه کافی نزدیک می شود تا دیگران را بزند و از هم جدا کند.”

پس Ghostrunner چیز خوبی است (به‌علاوه موسیقی متن آن فوق‌العاده است) و از پنجشنبه ۱۱ آوریل به مدت یک هفته از طریق فروشگاه Epic Games دانلود و نگهداری می‌شود. این بدان معناست که شما هنوز زمان زیادی برای دانلود رایگان های فعلی Epic دارید، که اگر اخبار هفته گذشته را از دست دادید، بسیار شبیه به آن هستند. The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition و راه اندازی مجدد Thief در سال ۲۰۱۴.


منبع: https://www.eurogamer.net/next-weeks-epic-games-store-freebie-has-been-revealed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *