بازی سورپرایز Dead Island 2 روی Xbox Game Pass عرضه شد

تعجب! Dead Island 2 به عنوان بخشی از اشتراک Xbox Game Pass ظاهر شد، علیرغم اینکه توسط مایکروسافت در لیستی که فاش کرد لیست نشده بود. عناوین اواخر فوریه Xbox Game Pass اوایل این هفته.

ناشر Dead Island 2 Plaion اکنون این خبر را تایید کرده است، اگرچه در یک پست وبلاگ اشاره کرد که این بازی “برای اعضای نهایی” است. کاربران متوجه شده اند که نسخه رایانه شخصی بازی به Game Pass برای رایانه شخصی اضافه نشده است.

اضافه شدن غیرمنتظره به Game Pass به دنبال یک آخر هفته رایگان دسترسی به Dead Island 2 از طریق تبلیغات “Free Play Days” Xbox در هفته گذشته است.

در اینجا بحث بدون اسپویلر ایان و آئویف درباره زمانشان با Dead Island 2 است.در یوتیوب تماشا کنید

بازی Dead Island 2 ابتدا در آوریل گذشته عرضه شد و در ماه اول ۲ میلیون نسخه فروخت. شرکت مادر انتشارات Embracer گفت که این بازی انتظارات داخلی را شکست داده است، اگرچه از آن زمان جزئیات بیشتری در مورد فروش ارائه نکرده است.

Edwin Evans-Thirlwell نوشت: «یک اکشن-RPG زامبی کاملاً کامل که از محیط کالیفرنیایی خود نهایت استفاده را نمی‌کند» و در نقد بازی Eurogamer’s Dead Island 2 سه ستاره ولرم به بازی داد.

برای لیست کاملی از هر چیز دیگری که در سرویس اشتراک مایکروسافت موجود است، به دنبال آن نباشید راهنمای Eurogamer’s Xbox Game Pass.


منبع: https://www.eurogamer.net/dead-island-2-surprise-launches-on-xbox-game-pass?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *