بازی شوتر پارتی Foamstars قرار است در ماه فوریه عرضه شود و برای مشترکین PS Plus رایگان خواهد بود

در برخی از اخبار بسیار مهم برای هواداران فوم، توسعه‌دهنده و ناشر Square Enix تاریخ انتشار بازی فوم شوتر ۴v4 را اعلام کرده است. فوم استار.

در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر تایید شد. فوم استار قرار است در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. در زمان راه‌اندازی، این بازی به‌عنوان بخشی از مجموعه ماهانه PS Plus برای دانلود و بازی رایگان برای تمامی اعضای پلی‌استیشن پلاس در دسترس خواهد بود.

اگر مشترک PS Plus هستید، تا ۴ مارس ۲۰۲۴ این فرصت را خواهید داشت که آن را پس‌خرید کنید. سپس در ۵ مارس ۲۰۲۴ با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار در دسترس خواهد بود، اما همچنان برای بازی به اشتراک PS Plus فعال نیاز دارید. آ تریلر جدید همراه با فاش شدن تاریخ انتشار منتشر شده است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

پس از راه اندازی، فوم استار به‌روزرسانی‌های فصلی شامل پاس‌های فصلی اختیاری به سبک نبرد گذر را دریافت می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با تکمیل مأموریت‌ها، در ردیف‌های پاداش برای آیتم‌های اضافی پیشرفت کنند. هر کدام ۵٫۹۹ دلار قیمت دارند و به افرادی که تصمیم به خرید آنها می‌برند دسترسی فوری به شخصیت‌های جدید اضافه شده را می‌دهند.

برای هر کسی که هنوز به طور کامل درگیر تبلیغات تبلیغاتی نشده است و ممکن است نیاز به تجدید سریع داشته باشد، فوم استار یک شوتر پارتی ۴v4 است که به نظر می رسد برداشت متفاوتی از آن باشد جوخه فرمول. منحصرا به PS5 و PS4، دارای حالت های چند نفره PvP است که تیم ها را به چالش می کشد تا عرصه های مختلف را با فوم بپوشانند و حریفان خود را شکست دهند. در شهر صابونی باث وگاس اتفاق می‌افتد، تمام این اکشن‌ها بخشی از یک مسابقه تخیلی به نام Foamsmash است.

تایید شده است که بازی دارای هر دو حالت PvP مبتنی بر تیم و PvE co-op، از جمله گزینه بازی به صورت تصادفی است. ماموریت های جوخه چه به تنهایی یا با دیگران، که به نظر می رسد حجم نسبتاً سنگینی از محتوا برای دستیابی به خارج از دروازه است.

اگر در حال حاضر اشتراک PS Plus فعال ندارید و نمی‌خواهید این سرگرمی را از دست بدهید، به راهنمای ما مراجعه کنید. ارزان ترین معاملات پلی استیشن پلاس یا در زیر برای بهترین معاملات در منطقه شما:

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی های پلی استیشن، به راهنمای ما در این زمینه مراجعه کنید بهترین بازی های PS5 یا بهترین بازی های رایگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/party-shooter-foamstars-is-set-to-launch-in-february-and-will-be-free-for-ps-plus-subscribers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *