بازی علمی تخیلی لغو شده Call of Duty از استودیوی تونی هاوک Neversoft به صورت آنلاین لو رفت

فیلمی از یک بازی علمی تخیلی لغو شده Call of Duty که توسط استودیوی تونی هاوک Neversoft در حال توسعه است، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

این فیلم توسط حساب کاربری Call of Duty مشاهده شده است چارلی اینتلو ظاهراً از یک بازی لغو شده Call of Duty مربوط به دوران Xbox 360 که به عنوان Future Warfare (یا “NX1” داخلی) شناخته می شود، می آید. این بازی در ابتدا در Neversoft در حال توسعه بود که در نهایت در سال ۲۰۱۴ در Infinity Ward ادغام شد.

برایان برایت، توسعه‌دهنده سابق Neversoft، با تایید قانونی بودن این فیلم، گفت که این نسخه لغو شده Call of Duty به جای Ghosts عرضه می‌شد. “Neversoft از Guitar Hero برای ساخت یک بازی COD آینده نگر استفاده کرد.” برایت روی X نوشت. “من معتقدم که این به جای Ghosts بود و سعی می‌کردم به یاد بیاورم. ما دو تا سه ماموریت مبارزاتی و یکسری ماموریت داشتیم. [multiplayer] کار انجام شده (من در این مورد نماینده ارشد مجلس بودم) قبل از لغو.


بازی علمی تخیلی لغو شده Call of Duty از استودیوی تونی هاوک Neversoft به صورت آنلاین لو رفتبیایید Call of Duty Modern Warfare 3 (2023) را بازی کنیم – قیمت (کاپیتان) مناسب است!


بیایید Call of Duty Modern Warfare 3 (2023) را بازی کنیم – قیمت (کاپیتان) مناسب است!

این فیلم توسط حساب YouTube در چندین ویدیو به اشتراک گذاشته شد رایلی ۵۴، که می توانید از طریق جاسازی های زیر مشاهده کنید. اولی نمای کلی از منوی ماموریت‌ها، سطح دشواری گیم‌پلی و شروع یک ماموریت در ماه را نشان می‌دهد که به درستی «هجوم به پایگاه ماه» نامیده می‌شود.

سپس ویدیوی دوم این ماموریت خاص را به طور کامل نشان می‌دهد، که همه به شکلی نسبتاً دراماتیک شروع می‌شوند و سربازان فضایی زیر آتش می‌روند. بسیاری در عمل کشته می شوند، زیرا شخصیت بازیکن سعی می کند خود را به قفل هوایی برساند.

سپس، پایگاهی که سربازان به آن نفوذ می کنند، کم و بیش به طور پیوسته در اطراف بازیکن منفجر می شود و بسیاری از آنها در خلاء سرد فضا مکیده می شوند. وقتی بازیکن کلاه ایمنی به سر دارد، رابط کاربری وضعیت لباس را نشان می دهد.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبCall of Duty لغو شد – Call of Duty: Future Warfare (NX1)


Canceled Call of Duty – Call of Duty: Future Warfare (NX1).

تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبCall of Duty لغو شد – Call of Duty: Future Warfare (NX1) – Moonbase Assault Full Mission


Call of Duty لغو شد – Call of Duty: Future Warfare (NX1) – Moonbase Assault Full Mission.

طبق گزارش ها، کلیپ سوم به اشتراک گذاشته شده، چند نفره بازی لغو شده را نشان می دهد. در این فیلم، بازیکن در حال طی کردن مسیر خود در یک شهر بیابانی است که خود چندان آینده نگر نیست.

Eurogamer از اکتیویژن ناشر Call of Duty خواسته است تا نظر بیشتری بدهد.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبCall of Duty لغو شد – Call of Duty: Future Warfare (NX1) – گیم پلی چند نفره


Canceled Call of Duty – Call of Duty: Future Warfare (NX1) – گیم پلی چند نفره.

در جای دیگری از اخبار اکتیویژن، هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند از سراسر تیم های بازی ویدیویی آن. این اخراج ها به دنبال شرکت بود خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد سال گذشته

به گفته منابع، استودیوی Call of Duty Sledgehammer Games 30 درصد از کارکنان خود را از دست داده است در نتیجه.


منبع: https://www.eurogamer.net/cancelled-call-of-duty-sci-fi-game-from-tony-hawks-studio-neversoft-leaks-online?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *