بازی ماهیگیری خالی از سکنه Dredge قرار است اولین نسخه بسط پولی خود را در ماه نوامبر دریافت کند

بازی ماهیگیری خالی از سکنه Dredge قرار است اولین نسخه بسط پولی خود را در ماه نوامبر دریافت کند

بازی‌های نمک سیاه، تیم پشت سر لایروبیاعلام کرده است که این بازی ماه آینده اولین بسط پولی خود را دریافت خواهد کرد. دسترسی کم رنگ در ۱۶ نوامبر در تمامی پلتفرم ها راه اندازی خواهد شد و مکان کاملاً جدیدی برای کشف و کشف رازهای آن برای شما باز خواهد شد.

علاوه بر افزودن یک مرز منجمد جدید، دسترسی کم رنگ ماهی های جدیدی را برای صید، تجهیزات جدید برای استفاده و دستاوردهای جدیدی برای باز کردن قفل در حین پیشرفت در رمز و راز اضافه می کند. جزئیات مربوط به DLC در حال حاضر در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی در فروشگاه وجود دارد، بسیار نازک است، اما تریلر فاش شده همراه برای توسعه، به ما نگاهی به مکان جدیدی می‌دهد که می‌توانیم انتظار کشف آن را داشته باشیم. توییت و تریلر کامل اعلامیه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

بیشتر ببین

با این حال، دسترسی کم رنگ این اولین الحاقی نبود که Black Salt Games قصد داشت برای این بازی منتشر کند. در واقع، یک هفته قبل از اعلام آن، توسعه اولیه پولی که قرار بود در همان زمان راه اندازی شود – دکل آهنی – تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. در حال حاضر، ما تاریخ انتشار مشخصی برای گسترش بعدی پولی نداریم، اما حداقل تا زمانی که منتظر هر به‌روزرسانی هستیم، محتوای جدیدی داریم که باید در آن گیر کنیم.

اما در حالی که اعلام یک گسترش کاملا جدید در خارج از دکل آهنی قطعاً تعجب آور بود، تیم در کنار تاخیر اعلام کرد که DLC پولی دیگری تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بازیکنان راه پیدا می کند، اما هیچ کس انتظار نداشت که پس از اعلام اولیه به این سرعت متوالی فاش شود. اما، این یک بهانه عالی برای بازگشت به یکی از آنها است بهترین بازی های مستقل آیا می خواهید گرد و غبار مهارت های ماهیگیری خود را پاک کنید و ببینید چه وحشت های الدریش در مرزهای یخ زده وجود دارد.

اگر می‌خواهید مجموعه جدیدی از بازی‌ها را کشف کنید تا زمان خود را در انتظار اولین نسخه پرداختی برای Dredge بگذرانید، ارزش دیدن این بازی را دارد. بهترین بازی های دنج سوئیچ. با این حال، اگر می خواهید چیزی کمی هیجان انگیزتر با لحن Dredge مطابقت داشته باشد، بهترین بازی های ترسناک ممکن است به شما علاقه مند باشد


منبع: https://www.techradar.com/gaming/haunting-fishing-game-dredge-is-set-to-receive-its-first-paid-expansion-in-november

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *