بازی های رایگان هفته آینده Epic Games Store فاش شد

اگر به بازی‌های پرتحرک خود توجه کرده‌اید و با خود فکر می‌کنید، «می‌دانید، این بازی‌های عقب‌افتاده به اندازه کافی کم نیستند!»، فروشگاه Epic Games شما را پوشش می‌دهد. به تازگی اعلام شده است که The Big Con و Town of Salem 2 بازی های رایگان بعدی آن از ۱۸ آوریل خواهند بود.

The Big Con یک ماجراجویی سفر جاده ای کمدی و پر جنایات است که در دهه ۹۰ اتفاق می افتد (یک سبک هنری گیج کننده و روز به روز کاملاً مطابق با دوران است) که علی دانش آموز دبیرستانی را دنبال می کند که او در حال هجوم بردن و طناب زدن در سراسر آمریکا است. تلاشی برای نجات فروشگاه ویدیوی خانواده اش از دست کوسه های تنها.

عماد احمد، مشارکت‌کننده Eurogamer، بازی The Big Con را هنگام انتشار در سال ۲۰۲۱ بسیار دوست داشت و آن را “سفر بزرگی به گذشته‌های اخیر” خواند. بررسی پیشنهادی او. عماد می نویسد: «خشم نوجوانی کاملاً با بدخویی و بداخلاقی به همان اندازه آمیخته شده است، و این بازی برای بسیاری از نوجوانان (یا حتی بزرگسالان!) که در مورد زندگی احساس سردرگمی کرده اند، FOMO داشته اند و می خواهند انجام دهند، قابل ربط است. هر چیزی ممکن است که همه چیز را دوباره معنا کند.”

تریلر Big Con.در یوتیوب تماشا کنید

در مورد هفته بعد دیگر بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز، Town of Salem 2، یک ماجراجویی اجتماعی از «قتل، فریب، و بقا» است که در آن حداکثر ۱۵ بازیکن، به سه دسته تقسیم می‌شوند، سعی می‌کنند کنترل شهر عنوان‌دار را به دست آورند. شایان ذکر است که Town of Salem 2 در حال حاضر یک عنوان رایگان برای بازی است، اما بازیکنانی که هفته آینده از طریق Epic دانلود کرده و وارد سیستم شوند، بسته Epic Dragon Shimmerscale را دریافت خواهند کرد که گفته می شود شامل لوازم آرایشی به ارزش ۱۰۰ دلار است.

بازی Big Con and Town of Salem 2 برای همیشه به کتابخانه فروشگاه Epic Games شما از پنجشنبه ۱۸ آوریل تا پنجشنبه ۲۵ آوریل رایگان خواهد بود. و اگر قبلاً آن را نگرفته‌اید، بازی رایگان Epic Store این هفته است Ghostrunner پارکور اسلشر مشهور سایبرپانک.


منبع: https://www.eurogamer.net/next-weeks-epic-games-store-freebies-have-been-revealed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *