بازی های ماه آوریل پلی استیشن پلاس معرفی شدند

سونی بازی های پلی استیشن پلاس خود را برای ماه آوریل معرفی کرد.

عناوین زیر از ۲ آوریل تا دوشنبه ۶ می در دسترس مشترکین پلی استیشن پلاس خواهند بود:

  • Immortals of Aveum (PS5)
  • Minecraft Legends (PS4، PS5)
  • Skull: The Hero Slayer (PS4)

علاوه بر این، مشترکین همچنین می‌توانند از مگا باندل Overwatch 2 استفاده کنند.

در اینجا Ian ما با همه چیزهایی که باید در مورد گیم پلی بازی Minecraft Legends بدانید، آمده است.در یوتیوب تماشا کنید

متأسفانه، Immortals of Aveum نتوانست تأثیر واقعی بر انتشار خود بگذارد و با نظرات متفاوتی روبرو شد. کریس تاپسل ما در Eurogamer نوشت: “آمیختن مبارزات تکراری و غیردقیق با شخصیت‌های آزاردهنده و لغزشی از افسانه‌های مزخرف و درست پر از اسم، Immortals of Aveum تقریباً آنقدر بد است که خوب است. اگر فقط.” نقد Immortals of Aveum.

را استودیو فروش ضعیف خود را به دلیل دوره شلوغ اکران عنوان کردجایی که با بازیکنانی مانند Baldur's Gate 3 برخورد کرد. این منجر به استودیو شد اخراج ۴۵ درصد از کارکنان خود.

ما همچنین تحت تاثیر بازی Minecraft Legends در زمان انتشار قرار نگرفتیم، با Caelyn Ellis که آن را “یک اسپین آف درهم و برهم که اصل مطلب را از دست می دهد” نامید. بررسی Eurogamer.

اگرچه همه چیز بد نیست. ما نسبت به Skul: The Hero Slayer کاملاً مثبت بودیم. در واقع، برتی تا آنجا پیش رفت که گفت که «عاشق» آن است پیش نمایش Eurogamer's Skull: The Hero Slayer.

اطلاعات بیشتر در مورد سرویس اشتراک سونی را می توانید در اینجا بخوانید راهنمای کاربردی Eurogamer PlayStation Plus که تمام بازی های رفت و آمد را پوشش می دهد. آیا نیاز به تمدید اشتراک خود با تخفیف دارید؟ در اینجا نگاهی به بهترین معاملات پلی استیشن پلاس.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-plus-april-games-announced-1?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *