بازی های پلی استیشن پلاس فوریه شامل Foamstars، Rollerdrome و Steelrising است

سونی پلی استیشن پلاس را معرفی کرد و بسیار محکم است. در اینجا هیچ عنوان واضحی وجود ندارد، اما سه بازی بسیار خوب در شرف ورود به پلتفرم هستند، از جمله فوم استارز، رولردروم و فولادسازی. همچنین، یک آزمایش دو ساعته از مرد عنکبوتی ۲ در تاریخ ۶ فوریه برای اعضای PlayStation Plus Premium/Deluxe عرضه می شود.

اگر بخواهیم بزرگ‌ترین بازی این دسته را انتخاب کنیم، می‌توانستیم رولردروم. سیم کارت اسکیت دیستوپیایی با زیبایی‌شناسی دهه ۱۹۷۰، تصاویری به سبک کمیک بوک و پیامی به موقع درباره حرص و آز شرکت. همچنین بازی کردن واقعاً سرگرم کننده است، به همین دلیل است که در لیست ما قرار گرفت حتی در لیست ما هم قرار گرفت و آن زمانی بود که شما مجبور شدید هزینه آن را به طور کامل پرداخت کنید.

ما قبلا می دانستیم فوم استار اما این باعث نمی شود که آن را کمتر هیجان انگیز کند. این تلاش Square Enix برای به دست آوردن بخشی از جادوی فرنچایز Splatoon نینتندو است و در واقع انتشار یک روزه برای این پلتفرم است. فوم استار یک شوتر آنلاین ۴×۴ مهمانی است، درست مثل جوخه. برخلاف بازی نینتندو، شما به جای رنگ از فوم به عنوان مکانیک اصلی استفاده می کنید.

در موردش ننوشته ایم فولادسازی، اما این یک ریف بسیار جالب در ژانر Soulslike است که یک محیط فانتزی را با حال و هوای استیمپانک عوض می کند. این در یک نسخه تاریخی جایگزین از پاریس است که در آن روبات ها انقلاب فرانسه را خاموش کردند. بیشتر از این steampunk نمی شود، اگرچه من آنقدر بازی نکرده ام که ببینم آیا ژول ورن به نوعی در سفر در زمان ظاهر می شود یا خیر. مبارزه با این حال سرگرم کننده است.

پاییز بچه ها همچنین یک بسته آواتار به عنوان بخشی از این طرح دریافت می کند، از جمله لباس هایی که بر اساس شخصیت های مجموعه Ratchet & Clank ساخته شده اند. هر سه عنوان فوق از تاریخ ۶ فوریه و تا ۴ مارس برای اعضای PS Plus در دسترس خواهند بود. به همین منظور، برخی از عناوین در این ماه پلتفرم را ترک می کنند. فقط تا ۵ فوریه فرصت دارید اضافه کنید A Plague Tale: Requiem, Evil West و هیچ کس دنیا را نجات نمی دهد به کتابخانه دیجیتال شما

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/februarys-playstation-plus-games-include-foamstars-rollerdrome-and-steelrising-190919961.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/februarys-playstation-plus-games-include-foamstars-rollerdrome-and-steelrising-190919961.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *