بازی های پلی استیشن پلاس ماه مارس معرفی شدند

سونی بازی های پلی استیشن پلاس خود را برای ماه مارس معرفی کرد.

مانند قبلا گزارش شده استسیفو، جنگجوی سوم شخص اسلوکلپ، ماه آینده وارد این سرویس خواهد شد. این بازی برای هر دو پلی استیشن ۴ و PS5 در دسترس خواهد بود. سه بازی دیگر به آن ملحق می شوند – یا بهتر است بگوییم، دو بازی دیگر به اضافه Destiny 2: Witch Queen (که برای بازی به Destiny 2 در کتابخانه خود نیاز دارید).

لیست کامل بازی های پلی استیشن پلاس برای ماه مارس شامل موارد زیر است:

  • Sifu (PS4، PS5)
  • EA Sports F1 23 (PS4، PS5)
  • Hello Neighbor 2 (PS4، PS5)
  • Destiny 2: Witch Queen (PS4، PS5)

بازی های پلی استیشن پلاس ماه مارس معرفی شدندسرنوشت ۲: ملکه جادوگر – دنیای تاج و تخت ساواثون


سرنوشت ۲: ملکه جادوگر – دنیای تاج و تخت ساواثون.

هر یک از این بازی ها برای اعضای پلی استیشن پلاس در تمام طبقات از سه شنبه ۵ مارس. آنها تا دوشنبه ۱ آوریل در خدمت خواهند بود و نه این یک شوخی اول آوریل نیست.

که در بررسی سیفو از Eurogamerیکی از همکاران Edwin Evans-Thirlwell از “کشمکش‌های با شدت باورنکردنی” و یک کمپین “عجیب اما جذاب” بازی تمجید کرد.

در همین حال، ویکی بلیک، Destiny 2: The Witch Queen را پس از انتشار در سال ۲۰۲۲، «بازیکنان کرسندو قاتل» نامید.

او در نوشت: «بیش از هر چیز، ملکه جادوگر یک پیروزی داستان سرایی است ویژگی تاثیرگذاری بازی Eurogamer’s Destiny 2: The Witch Queen. تمایل Bungie به مبهم‌سازی نیازی به معرفی ندارد – من در هفت سال از تقریباً هشت سال زندگی Destiny یک بازیکن متعهد بوده‌ام و آزادانه اعتراف می‌کنم که تلاش می‌کنم تا با پیچ و خم‌های بی‌شمار آن همراه باشم – اما آخرین نسخه توسعه‌دهنده Destiny از ابتدا تا انتها خیره‌کننده است. با مبارزات روان، صدای عالی، و محیط های باشکوه و طراحی ماموریت.”

اگر هنوز به بازی‌های فوریه پلی‌استیشن پلاس دست پیدا نکرده‌اید، هنوز زمان باقی است. Foamstars، Rollerdrome عالی و Steelrising همگی هنوز در این سرویس در دسترس هستند، اگر می‌خواهید قبل از شروع بازی ماه آینده، آنها را به کتابخانه بازی خود اضافه کنید. این سه بازی تا دوشنبه ۱۳ اسفند ماه در دسترس خواهند بود.

اطلاعات بیشتر در مورد سرویس اشتراک سونی را می توانید در اینجا بخوانید راهنمای کاربردی Eurogamer PlayStation Plus که تمام بازی های رفت و آمد را پوشش می دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-plus-games-for-march-announced?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *