بازی هفته: Botany Manor و معماهای اطراف ما

سلام! بازی هفته ما Botany Manor است. از زمانی که نسخه نمایشی را بازی کردم، مشتاقانه منتظر آن بودم، اما در حقیقت، من بیشتر منتظر نقد مت ویلز بودم. مت گیاهان را می شناسد – او آنها را دریافت می کند و از آنها در سطحی که من عمیقاً آرزو دارم قدردانی می کند.

من از چیزی که او در نقد گیاه شناسی Manor نوشته بود شگفت زده شدم – اینکه گیاهان ذاتاً کمی معما هستند. من در چند سال گذشته مجذوب این بودم که تعدادی از بازی‌ها را به عنوان یک موضوع به گیاهان تبدیل کنند، و چیزی که واقعاً جالب است، اکنون متوجه شدم این است که چگونه همه آنها به طور متفاوتی به مسائل برخورد می‌کنند. فقط برای مثال، Botany Manor یک بازی پازلی است که در مورد نحوه رشد گیاهان است – پیدا کردن شرایط مورد نیاز آنها، جستجو در چیزهایی که به آنها آسیب می رساند. در همین حال، باغبانی عجیب، همه چیز در مورد شناسایی گیاهانی است که از مغازه شما عبور می کنند. این گیاه سودوکو است، همانطور که از نظر ظاهری پیش می روید، از همه نوع عناصر مختلف برای قرار دادن نام مناسب روی گلدان مناسب استفاده کنید.

هر دوی این بازی ها پازل هستند، اما خود پازل ها یکسان نیستند. و این باعث شد امروز صبح به این فکر کنم که چگونه بسیاری از بخش های دیگر زندگی روزمره ما معما هستند. بازی‌هایی مانند WarioWare این سال‌ها پیش شناسایی شدند و به خوبی از این درک استفاده کردند. تمیز کردن دندان ها، گرفتن نان تست، به دام انداختن یک حشره زیر لیوان: همه معماها یا حداقل همه چالش ها.


منبع: https://www.eurogamer.net/game-of-the-week-botany-manor-and-the-puzzles-all-around-us?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *