بازی کلاسیک اولیه PS4 The Evil Within هفته آینده در فروشگاه Epic Games رایگان خواهد بود

اهریمن درون خواهد بود رایگان هفته آینده در فروشگاه اپیک گیمز. عنوان تقریباً یک دهه ای یک بازی ترسناک بقا از شینجی میکامی خالق Resident Evil است که بتسدا را ترک کرد اوایل امسال این بازی از ۱۹ تا ۲۶ اکتبر در Epic رایگان خواهد بود.

بازی شما را به جای کارآگاه سباستین کاستلانوس قرار می دهد، زیرا او خود را در دنیایی ترسناک پر از هیولاها و تله های کابوس وار می بیند. اهریمن دروناکشن او در منظر سوم شخص آشکار می شود زیرا کاستلانوس از مخفی کاری و هر سلاح و منابعی که می تواند با هم بخراشد استفاده می کند تا راز محیط خود و روویک شرور را کشف کند. آنتاگونیست بسیار باهوش، خط بین دیوانه و روح شکنجه شده را در حالی که فرمان ماشین STEM را در دست می گیرد، دستگاه پیچیده ای است که می تواند ذهن انسان ها را در دنیای مجازی به هم متصل کند.

اگرچه برخی از بازیکنان و منتقدان داستان ناهموار عنوان و دشمنان کهن الگویی (گاهی اوقات هم مرز با عمومی) را سرزنش می‌کنند، اما می‌توان آن را به‌عنوان یک کلاسیک کالت مدرن برای طرفداران ترسناک و طرفداران Mikami در نظر گرفت. هفته آینده می توانید بازی را (این روزها معمولاً ۲۰ دلار) به صورت رایگان به حساب خود اضافه کنید فروشگاه اپیک گیمز.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/early-ps4-classic-the-evil-within-will-be-free-on-the-epic-games-store-next-week-195626397 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/early-ps4-classic-the-evil-within-will-be-free-on-the-epic-games-store-next-week-195626397.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *