بازی Destiny 2 هفته آینده با Ghostbusters همکاری خواهد کرد

تازه از آن دلبستگی با Mass EffectDestiny 2 یک همکاری Ghostbusters را دریافت می کند – که ظاهراً در قالب لوازم آرایشی ممتاز ظاهر می شود – سه شنبه آینده، ۱۹ مارس.

توسعه دهنده Bungie از همکاری آینده خود با نام “Destiny 2 x Ghostbusters” در رسانه های اجتماعی خبر داد. پست گفت: “یک چیز عجیبی در محله ما وجود دارد…”.

تصویر همراه سه لوازم آرایشی با مضمون Ghostbusters، از جمله پوست Ghost شبیه به سری آزاردهنده (و به معنای واقعی کلمه) Slimer، در کنار پوست Sparrow کمی شیطانی – اما نه به خصوص Ghostbusters-y – و Echo-1 که احتمالاً خواهد بود را برجسته کرد. یک ظاهر جایگزین برای Destiny 2 هاوربردها را اخیرا معرفی کرده است.


بازی Destiny 2 هفته آینده با Ghostbusters همکاری خواهد کردDestiny 2: The Final Shape | تریلر آشکار


بسط The Final Shape بازی Destiny 2 قرار است در ماه ژوئن عرضه شود.

Bungie جزئیات بیشتری را فراتر از تاریخ شروع همکاری در ۱۹ مارس ارائه نکرده است – فقط چند روز قبل از فیلم جدید Ghostbuster Frozen Empire – اما فرض بر این است که لوازم آرایشی اضافه‌شده به فروشگاه Eververse Destiny 2 باشد.

همکاری Destiny 2 با Ghostbuster با یک “به روز رسانی محتوای دو ماهه در دسترس همه” در ماه آوریل به نام Into the Light و سه نقشه PVP دیگر در ماه مه دنبال می شود. سپس ژوئن، Destiny 2 را به ارمغان خواهد آورد گسترش The Final Shape را به تاخیر انداختبه عنوان نقطه اوج داستان ۱۰ ساله بازی عمل می کند.

همه اینها به دنبال یک سال سخت ۲۰۲۳ برای Bungie است که اخراج ۱۰۰ کارمند در ماه نوامبر، در میان گزارش‌هایی مبنی بر پیش‌فروش‌های ناامیدکننده برای The Final Shape و درآمد Destiny 45 درصد کمتر از پیش‌بینی‌های استودیو بود که در نتیجه «افت شدید» محبوبیت Destiny 2 بود. بانجی تجسم مجدد ماراتن همچنین گزارش شده است که به تعویق افتاده است و اکنون قرار است در سال ۲۰۲۵ وارد شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/destiny-2-is-getting-a-ghostbusters-collaboration-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *